Doppingold a maximumra köszönő oldalaidat

Van a weboldaladnak egy olyan része, mely hasonlít egy felderítetlen, kiaknázatlan aranybányához. Ez nem a “Rólunk” oldalad, de nem is a webáruházad checkout oldala. Ezt az aranybányát a weboldalad köszönő oldalai jelentik. Ezeket kell “doppingolnod”, hogy támogassák a bevételed növekedését, és a nagyobb elköteleződést a felhasználók részéről.

Amikor vásárolnak tőled, regisztrálnak a hírleveledre, vagy megadják az email címüket egy letölthető anyagodért cserébe, akkor a sikeres megrendelés, vásárlás, regisztráció után erre az oldalra irányítja át a felhasználókat a rendszered.

A blogon írtunk már a köszönő oldalak elméleti oldaláról, hogy pontosan mi is a köszönő oldal, milyen funkciói lehetnek, stb. Mielőtt tovább olvasnád ezt a bejegyzést, érdemes elolvasnod egy korábbi írásunkat a köszönő oldalakról: A köszönő oldalak 3 legfontosabb funkciója, amiből szinte senki nem használja mind a hármat

A köszönő oldalak 3 legfontosabb funkciója

Csak említés szinten felsorolom a 3 legfontosabb funkciót, majd a bejegyzésben gyakorlati példákkal mutatom be, milyen további lehetőségek állnak rendelkezésedre a köszönő oldalaiddal kapcsolatban.

Az alábbi 3 fő funkciót látja el a köszönő oldalad:

Visszaigazolás

Vissza kell igazolni és meg kell köszönni, hogy vásároltak, ajánlatot kértek, feliratkoztak a felhasználók. Ezzel megerősíted, hogy sikeres volt az akció, amit végre szerettek volna hajtani.

Mérés

A köszönő oldal második legfontosabb funkciója, hogy ennek az oldalnak a megjelenése azt jelenti, hogy megtörtént egy konverzió (vásárlás, ajánlatkérés, stb.), tehát ha azt mérjük, hogy ez az oldal hányszor jelent meg, akkor végülis azt mérjük, hogy hány konverzió történt

Upsell – azaz a következő ajánlat

Mit jelent az upsell? Röviden azt, hogy kihasználjuk azt a helyzetet, hogy valaki éppen kisebb vagy nagyobb bizalmat szavazott nekünk, és ezt megpróbáljuk jó értelemben kihasználni.

Például megvettek valamilyen terméket vagy szolgáltatást, miért ne ajánlanánk valami pluszt mellé?

További lehetőségek a köszönő oldaladon

Előfordulhat, hogy neked nincs még upsell ajánlatod, ezért kicsit üresnek érezhetnéd a köszönő oldaladat. Az alábbiakban bemutatom, hogy milyen lehetőségek állnak még rendelkezésedre, hogy a felhasználó és közted szorosabb, bizalmi kapcsolat alakulhasson ki.

1. Kérheted, hogy ajánlja ismerőseinek, amit az imént vásárolt tőled, vagy amit épp letöltött

2. Kérheted, hogy kövessen különböző platformokon és ossza meg ezt ismerőseivel

3. Szakértői státuszod bemutatása

4. Ajánlhatsz kuponkódot vagy kedvezményt az újravásárlás ösztönzésére

5. Legnépszerűbb tartalmaidnak ajánlása

6. Felmérés kitöltésére buzdíthatod

#1. Kérj továbbajánlást

Az új vevő megszerzése jelenti minden biznisz számára a legnagyobb kihívást. Ráadásul sokkal drágább megszerezni egy új vásárlót, mint egy meglévő vásárlónak újraértékesíteni.

A köszönő oldal tökéletes lehetőséget nyújt arra, hogy megkérd a friss feliratkozódat, vásárlódat, hogy ajánlja ismerőseinek, családtagjainak tartalmadat, termékeidet.

A Hubspot szintén alkalmazza ezt, a köszönő oldalon meg tud hívni ismerősöket a felhasználó arra a kurzusra, amire épp jelentkezett.

#2. Kérd, hogy kövessen és ossza meg oldaladat

Amikor valamilyen tartalmakat megosztanak a felhasználók, azt azért teszik, mert ezzel erősítik az identitásukat mások szemében. Szóval csak olyan tartalmat fognak megosztani, amitől mások szemében érdekesnek, izgalmasnak fognak tűnni.

Egy unalmas, ingerszegény, átlagos tartalmat, terméket nem fognak megosztani, mert azzal azt közvetítenék ismerőseikkel, követőikkel, hogy ők is ilyenek.

Ha a megosztás túl nagy elköteleződést jelentene a felhasználóknak, akkor próbáld másként. Ha tudod, hogy a célközönséged nagyrésze a Facebookon tölti idejének nagyrészét, akkor azt kérd tőlük, hogy kövessék, lájkolják az oldaladat. Ezt könnyebben megteszik, mint a megosztást.

#3. Növeld a hitelességed, építsd a szakértői státuszod

Bárki állíthatja magáról, hogy területe szakértője. Oldalakon át írhat arról, hogy ő a piacvezető, a legnaprakészebb szaktudás összpontosul a bizniszében. Viszont ez már nem elegendő, mert az átlag felhasználó bizalmatlan az interneten. Annyi csalódás érte már, hogy nem akar semmilyen kockázatot vállalni.

Viszont az igazi hitelességet az építi fel, amikor mások állítják rólad, hogy szakértője vagy területednek. Akár újságok, neves portálok, tv csatornák, szakmai fórumok, intézmények.

És a köszönő oldalad tökéletes helye annak, hogy ezt a hitelességet bemutasd, és az éppen elköteleződött, bizalmat szavazó felhasználóban megerősítsd, realizáld ezt a jó döntését. Lásd a képen bekeretezve.

#4. Ajánlhatsz kuponkódot vagy kedvezményt az újravásárlás ösztönzésére

A kuponkódok nagyon jó eszközök arra, hogy vásárlásra, újravásárlásra ösztönözd a felhasználókat, viszont nagyon bölcsen kell használnod őket. Ha mindenhez, mindig kuponkódokat adsz, akkor ezt megszokják a felhasználók, és eszük ágában sem lesz a teljes árú termékeidet, szolgáltatásaidat megvásárolni, hiszen majd úgyis lesz egy kuponkód, amivel kedvezményesen megvásárolhatják.

Szóval jókor, jó helyen kell megvillantanod ezeket a kuponokat, és próbálj takarékosan bánni velük. Ajándékozd meg a felhasználót valamilyen termék, szolgáltatás megrendelésekor, vagy egy ingyenes anyagod letöltésekor.

#5. Legnépszerűbb tartalmaidat ajánlhatod

Ha egy felhasználó feliratkozik tartalmaidra, regisztrál, akkor azt azért tette, mert értékes tartalmat kap tőled, vagy arra számít, hogy továbbra is olyan értékes tartalmakat fog kapni tőled, mint eddig. Ezért ezt a bizalmat meg kell szolgálnod, és ki kell elégítened ezeket az igényeket.

A köszönő oldaladon felajánlhatod a legolvasottabb blogbejegyzéseidet. A felhasználónak azért értékes ez, mert nem neki kell kibogárásznia ezeket az értékes bejegyzéseket, hanem a köszönő oldaladon azonnal megkapja ezeket a bejegyzéseket.

#6. Felmérés kitöltésére buzdíthatod

A köszönő oldaladon megkérdezheted a célközönségedet egy kérdőív segítségével, hogy mi hozza őket igazán lázba, mi érdekli őket, milyen témák foglalkoztatják őket, milyen vágyaik, fájdalompontjaik vannak.

Így egy sokkal részletesebb képed lesz arról, hogy a jövőben milyen témák, problémakörök köré kell építened tartalom stratégiádat, termékeidnek, szolgáltatásaidnak milyen problémákra kell megoldást nyújtani.

Ezzel érdemes óvatosan bánni, mert ha túl sok a kérdés, túl sok időt venne igénybe, akkor nagy lesz a lemorzsolódás, és kevesen fogják kitölteni.

Összefoglalás

Ha elolvastad ezt a részletes anyagot a köszönő oldalakról, akkor már te is látod, hogy kiemelt fontosságú témáról van szó. Ha nem alkalmazod a köszönő oldalaidat, mint “láthatatlan sales szakembereket”, akik a nap 24 órájában azon fáradoznak, hogy növeljék az érdeklődők bizalmát és a bevételedet, akkor pénzt hagysz az asztalon.

Ha te nem teszed meg, megteszi majd a versenytársad, és ő lép oda az asztalhoz, hogy zsebre tegye az általad ott hagyott összeget.

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

7 email tárgysor formula, amit a legjobb marketingesek is használnak

7 email tárgysor formula, amit a legjobb marketingesek is használnak

Az email tárgysor írása sok esetben több időt vesz igénybe, mint maga az email megírása. Szélsőséges esetben akár több napig tartó gondolkodás után születik csak meg a megfelelő email tárgysor.

Elolvasom
Adwords tippek a karácsonyi kampányhoz

Adwords tippek a karácsonyi kampányhoz

Az Adwords tökéletes eszköz a szezonalitás “lekövetésére”, az idényjellegű akciók támogatására. A karácsony még mindig a legjelentősebb szezon a kereskedelemben, de az év végi időszak gyakorlatilag minden iparágban fontos, mert a cégek inkább beszerzésekre költik a profitot, minthogy leadózzák. Azt hiszem nem is kell különösebben magyaráznom, hogy mennyit számíthat, ha...

Elolvasom
Új Adwords kezelőfelület – hamarosan magyarul is!

Új Adwords kezelőfelület – hamarosan magyarul is!

Szakmai körökben már régóta köztudott, hogy a Google egy teljesen átdolgozott Adwords kezelőfelület “piacra dobására” készül. A szakértők, illetve az ügynökségek már korábban lehetőséget kaptak az új felület tesztelésére, ízlelgetésére. A kezelőfelület cseréjének meglehetősen nagy lélegzetvételű projektje a célegyenesbe érkezett! A legtöbb olyan felhasználó, aki érdeklődött az új kezelőfelület iránt,...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob