Google Adwords – gyakori kérdések II.

Néhány hete útjára indítottam egy új “rovatot”, aminek keretében az Adwords használók – vagy az Adwords-zel még csak ismerkedők – által a hozzám beérkezett e-mailek / üzenetek alapján fontosnak tartott kérdéseket válaszolok meg, vagy esetleges tévhiteket oszlatok el.

A sorozat első részét itt találja: Google Adwords – gyakori kérdések I.

Lássuk a mai kérdéseket!

Ha eddig egy cég kezelte a hirdetéseinket, és most céget szeretnék váltani, vagy házon belül folytatnánk a hirdetést, akkor “meg fog büntetni” a Google? Netán le is tiltja a cégünket?

Sajnos sok céget (hirdetőt) – nem tudok jobb kifejezést rá – becsap az a partnere, aki jelenleg az Adwords hirdetéseit kezeli, és ugyebár a “szakértőtől” hallott információ valósnak tűnhet a laikus cégvezető/marketinges számára.

Ez teljesen téves információ. Ebben a formában senkinek semmilyen kára nem származhat abból, ha átmegy az egyik Adwords szakértő cégtől a másikhoz, vagy ezután maga szeretné kezelni a hirdetéseket.

Ha leállítjuk a hirdetéseket, akkor később csak sokkal rosszabb feltételekkel, vagy akár egyáltalán nem fogjuk tudni újraindítani azokat?

Feltételezésem szerint ezeket a tévhiteket is olyan “szakértők” terjeszthetik, akik sakkban akarják tartani az ügyfeleiket. (“Abbahagyhatja, de utána nagyon nehéz helyzetben lesz…”) Nagyon röviden: így ebben a formában ennek sincs semmiféle alapja.

Elképzelhető, hogy egy hosszabb kihagyás után több konkurens lesz, és ezért drágábbak lesznek valamennyivel a hirdetések, de ez közel sem biztos, és a konkurensek ugyebár a kihagyás nélkül is megjelennének…

Hogyan lehetnek sikeresek a hirdetésem? / Hogyan tudok alacsony áron hirdetni? / Mi a siker titka? / Hogy találhatom meg a legjobb módszert? / stb…

Nagyon sok ilyen kérdést kapok, és sajnos / természetesen nem tudok ezekre olyan választ adni, amit a kérdező vár: “tegye meg ezt és ezt, és már készen is vagyunk”! Minden cég problémája / célja egyedi, nem lehet néhány mondatos általános recepteket adni. Az autók bérbeadásával foglalkozó cégnek nem mondhatom ugyanazt az 5 mondatot, mint a karácsonyfadíszeket áruló webshop tulajdonosának…

Persze nem ennyire reménytelen a helyzet! Van egy jól leírható megoldásrendszer, egy sokszor kipróbált és tesztelt eszközkészlet, amiket alkalmazva szinte kivétel nélkül minden cég sikeresen tud hirdetni az Adwords-ben. Ezeknek egy részét bárki megismerheti (vagy megismerhette már) a 16 napos Adwords kiképzés elvégzésével, de minden tudásunkat azért érhető módon nem adhatjuk mi sem ingyen.

Ha úgy gondolja, hogy házon beül meg tudják oldani az Adwords hirdetések kezelését, akkor ajánlom a témát teljesen körbejáró tudáscsomagunkat: A Sikeres Google Adwords Hirdetések Titkai!

Ha már rutinosabb hirdető, és saját erejéből nem tud továbblépni, akkor ismerje meg Adwords szolgáltatásainkat!

Kérem segítse jobbá tenni a “gyakran ismételt kérdések” témájú blog bejegyzéseket azzal, hogy kommentálja az írásokat, kiegészíti Ön által fontosnak tartott információkkal, vagy közzétételre alkalmas kérdéseket tesz fel (hozzászólás formájában)! Előre is köszönöm!

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Az Adwords helybővítmények

Az Adwords helybővítmények

Egyik korábbi írásomban bemutattam az Adwords webhelylinkek nevű hirdetési bővítményt. Eljött az idő, hogy a helybővítményekről is írjak néhány sort! Mik azok az Adwords hirdetési bővítmények? A bővítmények tulajdonképpen szó szerint kiszélesítik az Adwords hirdetések funkcionalitását a szokásos szöveges hirdetések címsor-szöveg-url hármasához képest, a két említett példában extra linkekkel ill....

Elolvasom
Az AI forradalma: Hogyan alakítja át a marketing világát a mesterséges intelligencia?

Az AI forradalma: Hogyan alakítja át a marketing világát a mesterséges intelligencia?

A mesterséges intelligencia térhódítása most már megkérdőjelezhetetlen. Arról azonban még csak találgatások vannak, hogy milyen változásokat hoz majd mindennapi életünkben. Elveszi például a munkán...

Elolvasom
A jó landing oldal olyan, mint a futóhomok

A jó landing oldal olyan, mint a futóhomok

A landing (érkező) oldalad minősége, felépítése jelentősen befolyásolja a megszerzett profitodat. Lehetnek jók a hirdetéseid, érkezhet sok látogató, de ha nem megfelelő a landing oldalad, akkor a konverziók elmaradnak és ezzel együtt a profitod is. Nagyon sok elemét változtathatod az érkező oldaladnak, tesztelheted a különféle elrendezést, dizájnt. Viszont egy valamit...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob