Néhány hete útjára indítottam egy új “rovatot”, aminek keretében az Adwords használók – vagy az Adwords-zel még csak ismerkedők – által a hozzám beérkezett e-mailek / üzenetek alapján fontosnak tartott kérdéseket válaszolok meg, vagy esetleges tévhiteket oszlatok el.
A sorozat első részét itt találja: Google Adwords – gyakori kérdések I.
Lássuk a mai kérdéseket!
Ha eddig egy cég kezelte a hirdetéseinket, és most céget szeretnék váltani, vagy házon belül folytatnánk a hirdetést, akkor “meg fog büntetni” a Google? Netán le is tiltja a cégünket?
Sajnos sok céget (hirdetőt) – nem tudok jobb kifejezést rá – becsap az a partnere, aki jelenleg az Adwords hirdetéseit kezeli, és ugyebár a “szakértőtől” hallott információ valósnak tűnhet a laikus cégvezető/marketinges számára.
Ez teljesen téves információ. Ebben a formában senkinek semmilyen kára nem származhat abból, ha átmegy az egyik Adwords szakértő cégtől a másikhoz, vagy ezután maga szeretné kezelni a hirdetéseket.
Ha leállítjuk a hirdetéseket, akkor később csak sokkal rosszabb feltételekkel, vagy akár egyáltalán nem fogjuk tudni újraindítani azokat?
Feltételezésem szerint ezeket a tévhiteket is olyan “szakértők” terjeszthetik, akik sakkban akarják tartani az ügyfeleiket. (“Abbahagyhatja, de utána nagyon nehéz helyzetben lesz…”) Nagyon röviden: így ebben a formában ennek sincs semmiféle alapja.
Elképzelhető, hogy egy hosszabb kihagyás után több konkurens lesz, és ezért drágábbak lesznek valamennyivel a hirdetések, de ez közel sem biztos, és a konkurensek ugyebár a kihagyás nélkül is megjelennének…
Hogyan lehetnek sikeresek a hirdetésem? / Hogyan tudok alacsony áron hirdetni? / Mi a siker titka? / Hogy találhatom meg a legjobb módszert? / stb…
Nagyon sok ilyen kérdést kapok, és sajnos / természetesen nem tudok ezekre olyan választ adni, amit a kérdező vár: “tegye meg ezt és ezt, és már készen is vagyunk”! Minden cég problémája / célja egyedi, nem lehet néhány mondatos általános recepteket adni. Az autók bérbeadásával foglalkozó cégnek nem mondhatom ugyanazt az 5 mondatot, mint a karácsonyfadíszeket áruló webshop tulajdonosának…
Persze nem ennyire reménytelen a helyzet! Van egy jól leírható megoldásrendszer, egy sokszor kipróbált és tesztelt eszközkészlet, amiket alkalmazva szinte kivétel nélkül minden cég sikeresen tud hirdetni az Adwords-ben. Ezeknek egy részét bárki megismerheti (vagy megismerhette már) a 16 napos Adwords kiképzés elvégzésével, de minden tudásunkat azért érhető módon nem adhatjuk mi sem ingyen.
Ha úgy gondolja, hogy házon beül meg tudják oldani az Adwords hirdetések kezelését, akkor ajánlom a témát teljesen körbejáró tudáscsomagunkat: A Sikeres Google Adwords Hirdetések Titkai!
Ha már rutinosabb hirdető, és saját erejéből nem tud továbblépni, akkor ismerje meg Adwords szolgáltatásainkat!
Kérem segítse jobbá tenni a “gyakran ismételt kérdések” témájú blog bejegyzéseket azzal, hogy kommentálja az írásokat, kiegészíti Ön által fontosnak tartott információkkal, vagy közzétételre alkalmas kérdéseket tesz fel (hozzászólás formájában)! Előre is köszönöm!