Google Cégem bejegyzések – tudtad, hogy ilyen is van?

A végtelenségig hiszek abban, hogy inkább kevés, de igazán fontos dolgot csináljunk, mint hogy egész nap pörögjünk jelentéktelen ügyeken. A Google Cégem posztolástól ugyan nem fog megduplázódni a céged, de a "befektetésed" ár/érték aránya elég jó ahhoz, hogy rászánj heti 5 percet.

Már 2016 óta létezik az a fogalom, hogy Google Cégem “poszt” vagy bejegyzés, de itthon a mai napig szinte senki nem foglalkozik ezzel. Maga a Google Cégem fontos platform minden online marketinggel foglalkozó cég számára, különösen azoknak, akiknek fizikai üzletük is van – de azért nem csak nekik. Ahogy egyre ismertebb lesz a céged avagy a márkád neve, egyre többen fognak rákeresni a nevedre, és így nyer majd egyre nagyobb jelentőséget a Google Cégem – és az itt történő posztolás is.

Mi egyáltalán a Google Cégem?

Természetesen egy Google szolgáltatás, ami a Google kereséseknél és a Google Térkép használatakor nyert igazán értelmet. Megadhatod benne a céged / irodád / boltod

  • címét,
  • telefonszámát,
  • egyéb elérhetőségeit,
  • nyitvatartását,
  • terméket / szolgáltatásait,

de felrakhatsz ide képeket is akár a boltról / irodáról, akár a csapatodról, ügyfeleidről. Ami még elég fontos, hogy a vevőid írhatnak véleményeket is a cégedről – és nagyon nem mindegy, hogy ezek a vélemények milyenek.

A márkanevünkre keresve a jobb oldali rész (képek, csillagok, cím, nyitvatartás…) a Google Cégem adataiból táplálkozik

Érdemes külön tenned azért amúgy, hogy az elégedett vevőid írjanak ide minél nagyobb arányban jó véleményeket, hiszen ez javítani fogja a Google szemében a céged minőségét, és a céged iránt érdeklődők is láthatják majd, hogy mit mondanak rólad mások.

Mik azok a Google Cégem bejegyzések?

Lehetőséged van a Google Cégem fiókodban “posztolni”, azaz bejegyzéseket elhelyezni. Azért nem kell itt arra gondolni, hogy ez az új Facebook, nem akkora a jelentősége, nem is nézik vagy látják annyian, de azért van. Ha valaki a Google Cégem oldaladra téved (a keresőből vagy a térképről), akkor láthatja ezeket a bejegyzéseket – és ez egy ugyanolyan pozitív jel lehet a cégedről, mint bármi más.

Ez a Google Cégem fiók egy nézete, ahol éppen látszanak a posztolási lehetőségek és a legutóbbi Google Cégem poszt (bejegyzés) is

Én próbálok például minden ésszerűen megtehető lépést megtenni annak érdekében, hogy az “ők még erre is gondolnak, ilyet azért ritkán látni” érzés megszülessen egy érdeklődőben velünk kapcsolatban. Amit elég fontos tudni, hogy

az ide felrakott bejegyzések 7 napig elérhetőek aktívan
a legtöbb helyen (pl. keresőben rád keresve, vagy a térképen),

ezért heti szinten “kellene” valamit posztolni ahhoz, hogy mindig legyen friss és aktív bejegyzés.

Miért ajánlom, hogy használd ezt a lehetőséget?

Azért, mert heti 4-5 percet kell kb. rászánni, és emiatt szerintem jó az ár-érték aránya a dolognak “befektetési” szempontból. Sokkal nagyobb hülyeségekre is szoktunk heti (vagy napi? vagy óránkénti… áhh) 4-5 percet rászánni, nem igaz?

Ez egy Google találti oldal a “klikkmarketing” keresésre, és jobb oldalon látszik a legfrisseb Google Cégem bejegyzésünk

 Szóval fontosnak tartom, és mint mindig, most is őszintén mondom a véleményem, hogy ne ettől várd a megváltást, de a “mi erre is figyelünk” jelenség miatt ajánlom, hogy foglalkozz ezzel a témával.

Van más hatása is a Google Cégem bejegyzéseknek?

Keresőoptimalizálási hatása egyértelműen van, mert a Google számára a rendszeres posztolás a Google Cégemben (is) egy olyan jelzés, hogy a vállalkozás “komoly”. Valamint mivel a “dolgaidra” történő kattintás esélyét több helyen is növeli (találati oldalon akár a keresőben, akár a térképen), ez a több rákattintás önmagában már plusz pozitív jelzés.

A Google Térképen is létszik, ha a Klikkmarketinget keresed, hogy van új posztunk (bal oldalon lent)

Itt is megismétlem azért, hogy a csodát ne ettől várd, de ez is egy lépés a csoda felé. Nem leszel ettől első a Google-ben, de ez is egy lépés, és minden lépés számíthat.

Miket lehet “feltenni” bejegyzésnek ide?

A legjobb, ha a blog bejegyzéseidet osztod itt meg, ez valahogy kínálja magát (mi is ezt csináljuk). Ugye szoktál rendszeresen posztolni, hiszen van a vállalkozásodnak blogja? Ha nincs, akkor egy korábbi blog bejegyzésemben mutatok 7 érvet, amiért érdemes lenne céges blogot vezetned. És ez az írás, amit éppen olvasol, akkor lehetne a 8. érv… De persze bármi mást fel lehet tenni, csak a blog bejegyzés kínálja magát eléggé.

Hogyan tovább?

Mint ahogyan mást se – ezt se gondold túl! Az alábbiakkat javaslom megtenni, ha felkeltette az érdeklődésed a Google Cégem bejegyzések témája, vagy úgy általában a Google Cégem:

  1. Nyisd meg vagy tedd rendbe a Google Cégem fiókod! Tölts ki minden adatot, amit ki lehet, adj meg minden infót, amit meg lehet, tölts fel képeket, stb. Ezt egyszer kell jól megcsinálni, és azért számít.
  2. Csinálj MOST egy próba posztot! Ha most szánsz erre 5 percet, akkor a százszorosára növeled az esélyét annak, hogy a jövőben tényleg csinálni fogod ezt.
  3. Igyekezz hetente (ugyanakkor) felrakni egy friss bejegyzést! Ez azért fontos, mert 7 napig tartja igazán aktívan a Google a posztokat. Azért is érdemes ugyanakkor posztolni mindig, hogy ne legyen olyan időszak, amit nincs semmi friss (a 7 napos limit miatt).
  4. Legyél regisztrált olvasónk! Ez azért fontos, hogy megkapd az ehhez hasonló klassz írásainkat! Lentebb is regisztrálhatsz, vagy ezen az oldalon is.

Hajrá!

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

15 hatékony tipp, hogy több konverziót szerezz

15 hatékony tipp, hogy több konverziót szerezz

Tegyük fel, hogy az érdeklődőidet a víz jelképezi, a csap pedig a PPC hirdetéseid. A fizetett hirdetéseid folyamatosan öntik az érdeklődőket a tölcséredbe, amiben vásárlókká alakítod őket. Mi törté...

Elolvasom
14 pontos landing oldal elemzés

14 pontos landing oldal elemzés

Hiszel benne és tudod is, hogy a terméked / szolgáltatásod / csalid jó, szüksége van rá a piacnak. Hirdetsz Google Ads-ben és Facebookon, szépen jönnek a látogatók. Ráadásul nem ész nélkül célzol, és tudatosan írod meg a hirdetési szövegeket. Tehát minden stimmel, ezért ennek MŰKÖDNIE KELL. De mégsem működik. Nem...

Elolvasom
Új generációs Facebook remarketing – Búcsút inthetsz weboldaladnak?

Új generációs Facebook remarketing – Búcsút inthetsz weboldaladnak?

Sok szakmai fórumon arról beszélnek, hogy hamarosan a weboldalak helyét felváltják a Facebook oldalak. Főként a remarketing használata miatt vetett fel ez rengeteg kérdést, mely az egyik leghatékonyabb hirdetési módszer. A remarketing lehetővé teszi, hogy a weboldalad látogatóinak ugyanazt a tartalmat, terméket, szolgáltatást tudd hirdetni Facebookon, melyet a weboldaladon megtekintettek....

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob