Landing oldal megtekintés – Új Facebook mérőszám érkezik

Új Facebook mérőszám érkezik hamarosan, mely több szempontból is segíti majd a hirdetők munkáját. Megmutatja, hogy a kifelé irányuló (outbound) hivatkozásra kattintás után a látogatók milyen arányban érik el a landing oldalt.

Amennyiben ez az arány alacsony, következtetni lehet bizonyos problémák meglétére, melyeket érdemes mielőbb orvosolni.

Továbbá lehetőség nyílik landing oldal megtekintésre optimalizálni a Forgalom kampánycélú hirdetéseket. Jelenleg Hivatkozáskattintásra, Megjelenésre, Napi egyedi elérésre lehet optimalizálni ezeket a hirdetéseket.

Lássuk a részleteket!

Mi az a landing oldal?

A landing oldal a weboldaladnak egy aloldala, ahová a felhasználókat irányítod a hirdetésedre történő kattintás után.

A landing oldalakról bővebben olvashatsz ezekben a bejegyzésekben:

Kattintások fajtái

Mielőtt részletesebben megnéznénk, mit tud az új mérőszám, bemutatom,
milyen kattintási mérőszámok mit jelentenek, mert ezzel kapcsolatban sok félreértés és városi legenda kering.

Kattintások összes: A hirdetésre érkező minden kattintás beleszámít. Ilyen lehet a hivatkozáskattintás, ha valaki a hirdető profil képére, adatlapjára kattint, lájkol, megoszt, hozzászól, stb.

Hivatkozáskattintások: Ide tartozik minden hivatkozás, függetlenül attól, hogy külső webhelyre mutat vagy a Facebook saját platformjaira.

Ilyen például a webhelyekre mutató linkekre kattintás, app store linkek, alkalmazás mélyhivatkozások, kattintással történő hívás és üzenetküldés, vászon hirdetésekre kattintás, lead generáló űrlapokra történő kattintás, stb.

Kifelé irányuló hivatkozáskattintások: Ide csak azok a hivatkozáskattintások tartoznak, melyek függetlenek a Facebook platformjaitól, saját webhelyekre mutat a link vagy az alkalmazásodra egy app store-ban.

Landing oldal megtekintés mérőszám

Az új mérőszám azt fogja megmutatni, hogy a weboldalad linkjére kattintó felhasználók milyen arányban érik el a landing oldalad.

Ha megnéznéd a hivatkozáskattintások számát az egyik Forgalom kampánycélú kampányod esetében, és összehasonlítanád a Google Analytics számaival, akkor biztos vagyok benne, hogy nem egyezne a két szám.

Eltérő lenne a hirdetett landing oldalad megtekintésének száma Analytics-ben a Facebook hirdetésed (kifelé irányuló) hivatkozáskattintásainak számától.

Tehát kattint a FB hirdetésedre a felhasználó, de a landing oldaladra már nem jut el. Mi okozhatja ezt? Előfordulhat, hogy nem tölt be a FB pixel, vagy lassú a weboldalad betöltése és a betöltés előtt elhagyja a felhasználó.

Az új mérőszám megmutatja, mennyien érték el a landing oldalad a kattintás után. Ha az arány alacsony, akkor valami komoly probléma áll a háttérben, melyen változtatnod kell.

Landing oldal megtekintésre optimalizálás

A Facebook bejelentése szerint lehetőség nyílik olyan felhasználók elérésére, akik nagyobb valószínűséggel érik el a landing oldalt kattintás után.

Forgalom kampánycélú hirdetések esetében jelenleg Hivatkozáskattintásra, Megjelenésre, Napi egyedi elérésre lehet optimalizálni a hirdetéseket. Az optimalizálás az új mérőszám megjelenésével ki lesz terjesztve a fent említette lehetőséggel.

Összefoglalás

Landing oldalaid jelentős szerepet töltenek be a sikeres online marketing stratégiában. Az új mérőszámnak köszönhetően könnyen elérhető, plusz információkra tehetsz szert landing oldalad (vagy épp weboldalad) teljesítményéről.

A bejelentés június 29-én érkezett a Facebook-tól, és néhány héten belül tervezik az új mérőszám alkalmazását. Pontos dátum nincs megjelölve, hogy mikor lesz elérhető a hirdetők számára az új lehetőség.

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

3 tévhit a videós hirdetésekről – Kezdj el forgatni még ma

3 tévhit a videós hirdetésekről – Kezdj el forgatni még ma

Az általános vélekedéssel szemben a videók, videós hirdetések készítése nem csak a ‘nagyok’ kiváltsága. Nem igényel olyan nagy erőforrást, technikai hátteret, mint azt elsőre gondolnád. Tapasztalataink alapján már egy jó minőségű videót készítő mobiltelefonnal, 1-2 db led lámpa segítségével vásárlásokat generáló videós hirdetéseket lehet létrehozni. Ebben a videóban Kristóf arról...

Elolvasom
Az egyik legerősebb online marketing stratégiai koncepció!

Az egyik legerősebb online marketing stratégiai koncepció!

Bármilyen típusú és méretű vállalkozásról legyen szó, valamiféle ügyfélszerzési folyamattal rendelkeznie kell. Ismerd meg az egyik legelterjedtebb marketing stratégiát, a "Marketing Funnel-t", azaz...

Elolvasom
Robbantsd be Instagram fiókod a 3 leghatékonyabb stratégiával

Robbantsd be Instagram fiókod a 3 leghatékonyabb stratégiával

800 millió felhasználó van jelen Instagramon, mely adat önmagában elég lenne, hogy elgondolkodj vállalkozásod Instagram stratégiájának kidolgozásán. De ami ennél is fontosabb, hogy az utolsó 200 millió felhasználó az elmúlt egy évben csatlakozott. Ez a példátlanul dinamikus növekedés új lehetőségeket nyit meg vállalkozásod, céged számára, mellyel élned kell, ha lépést...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob