Vállalkozóból Vállalkozás Podcast – epizódok (linkekkel + lejátszóval)

Ez a bejegyzés azért született, hogy a Vállalkozóból Vállalkozás Podcast minden részét egy helyen megtaláld linkekkel, vagy akár innen közvetlenül lejátszható verzióban.

Ha nem teljesen érted, hogy mi az a podcast, vagy hogy mi a Vállalkozóból Vállalkozás Podcast, akkor olvasd el ezt a bejegyzést! Megtalálod az adásokat itt is: Soundcloud, Spotify, Castbox, Apple Podcasts.

Ha kérdeznél tőlem bármelyik epizód kapcsán, akkor megteheted a podcast Facebook csoportjában.

Epizód #78 / 2023. április 11. csütörtök

Tulajdonosi kihívások és útkeresés a cégépítés után

Minden cégvezető hosszú távú célja az, hogy felépítsen egy önállóan is sikeresen működő vállalkozást, ami végül akár tulajdonosi segítség nélkül is megállja a helyét az adott piacon. Általában a vezetők fejében eddig van meg az elképzelés, legtöbbször talán ez az „út” vége és ez így is van rendjén. Arra viszont már kevesen gondolnak, hogy mi történik ezután!

Epizód #77 / 2023. március 28. csütörtök

Ez az egyik legnagyobb cégvezetői hiba!

Általában adunk visszajelzést valamilyen formában a munkatársaknak. Az igazi kérdés az, hogy vajon biztosan elegendő és megfelelő-e ez számukra. Ha úgy gondolod, hogy ez egy egyszerű téma és tökéletesen kapnak tőled beosztottjaid konstruktívan megfogalmazott kritikát, akár dicséretet, akkor azt javaslom, hogy hallgasd meg ezt az adást, mert ismét egy sokkal összetettebb témáról van szó, mint ahogy azt először gondolnád.

Epizód #76 / 2023. március 14. csütörtök

Ha ezt az elvet megérted, hosszú távon biztos, hogy jó vállalkozó leszel!

Pareto-elv. Valószínűleg már hallottál róla, ismered a fogalmat, de a munkád során biztosan nem alkalmazod annyi területen, amennyin hasznosítható lenne. Ha azt gondolod, hogy ez csak egy elcsépelt fogalom mindenképpen hallgasd meg ezt az adást! Az epizód végére hidd el te is “Pareto-elv hívő” leszel!

Epizód #75 / 2023. február 29. csütörtök

Te fel mered tenni ezeket a kérdéseket a vállalkozásoddal kapcsolatban?

Egy vállalkozás életében rengeteg megválaszolandó kérdés merül fel a mindennapokban. Van olyan, ami egyértelmű és kikerülhetetlen, de van olyan kérdés is, ami nem annyira magától értetődő és nem biztos, hogy felmerül egy vezetőben, pedig a cég fejlődésének érdekében tudnunk kell rá a biztos választ. Ebben az adásban ezeket a kérdéseket nem csak felteszem, hanem saját cégem szempontjából is megválaszolom. Sőt, rengeteg további példát is felsorolok az üzleti világból! Ez egy erősen gondolatébresztő beszélgetés!

Epizód #74 / 2023. február 15. csütörtök

Te irányítod a vállalkozásod, vagy a vállalkozásod irányít téged?

Minden vállalkozó álma egy sikeres, jól működő cég, több beosztottal, nagy profittal, biztos jövővel. Kezdeti szakaszban még egyértelműek a célok és a vezető vállalaton belüli szerepe. Idővel viszont, ahogy nő a teher és maga a cég, úgy mosódik el egy tulajdonos munkaköre. Nehéz megmondani, hogy mi az a pont, amikor már a vállalkozás irányítja a vezetőjét és nem fordítva és ez könnyebben megfordulhat, mint hinnénk.

Epizód #73 / 2023. február 1. csütörtök

Hogyan lett “önműködő” a Klikkmarketing és mit hoz a jövő?

Nincs olyan cég, amelynek az életéből hiányozhat a vállalkozásfejlesztés, valójában ettől fejlődik és növekszik egy vállalkozás, még ha sokszor nem is így tekint rá az ügyvezető, vagy a tulajdonos. Hallgasd meg ezt az adást, ha érdekel, hogy a tulajdonosi székből milyen mutatókat figyelek a céggel kapcsolatban, és persze akkor is, ha kíváncsi vagy, hogy a V8 rendszere miben tehet hozzá a te céged fejlődéséhez.

Epizód #72 / 2023. január 18. csütörtök

Mikor, miért és hogyan vegyünk fel új embert a vállalkozásunkba?
Nem lehet eleget és elég részletesen beszélni az új munkatársak felvételéről, most azonban a teljes folyamatot végigvettük. Tesszük mindezt azért, hogy egyfajta kézikönyvként, útmutatóként szolgáljon mindenkinek, aki növekedés közben, vagy előtt áll, vagy csak szeretne egyéni vállalkozóból a több alkalmazottból álló cégstruktúra felé haladni. Hogyan és kire hirdessünk? Mi a szerepe az előzetes profilozásnak? Ismerőst alkalmazni profi, vagy amatőr húzás? Mi a munkáltatói márka szerepe a toborzásban? Egyáltalán hogyan menjen a kiválasztás, a felvétel és a beépítés, ha valóban a legtöbbet akarjuk kihozni az új kollégából? És talán az egyik legfontosabb: mikor és miért kell új embert fölvenni a cégbe? Egyik kérdés lényegesebb és égetőbb, mint a másik, és még mielőtt túlságosan nagy tanulópénzt fizetne bárki ezen az úton, érdemes meghallgatni ezt az adást!

Epizód #71 / 2023. január 17. csütörtök

Így tervez évet Gál Kristóf

Év végén és év elején rendre előkerül az előző üzleti év kiértékelésén túl a következő 12 hónap üzleti, fejlesztési tervezése. De ha visszatekintünk az elmúlt pár évünkre, akkor leginkább azt tudjuk ezekről elmondani, hogy hirtelen és nagyokat változó környezetben kell érvényesülnie mindenkinek. Hogyan lehet ezeket a döccenőket betervezni, lehet-e egyáltalán ezekkel tervezni?

Epizód #70 / 2023. december 14. csütörtök

Mit csinál egy termékfejlesztési menedzser és miért van rá szükség? – Beszélgetés Kocsis Dániellel

Ismét egy vendéget köszönthettünk a stúdióban. Ebben az adásban Kocsis Dani, a Klikkmarketing termékfejlesztési menedzsere volt a vendégünk. Danival arról beszélgettünk, hogy milyen feladatai vannak mint termékfejlesztési menedzser, milyen projekteken dolgozik és ez miként termel ez a Klikkmarketingnek bevételt. Ha érdekel ez a terület, akkor hallgasd meg az epizódot!

Epizód #69 / 2023. november 30. csütörtök

Hogyan kezeld a cégen belüli párkapcsolati szituációkat? Tiltani, vagy tűrni kell?

Egy olyan témával foglalkozunk, ami bár azt gondolnánk nem érinti a mi vállalkozásunkat, előbb-utóbb valószínűleg érinteni fogja. Úgy gondolom elég hitelesen tudok a témáról nyilatkozni, mivel Betti és Andris egy párt alkotnak. Matematikailag több a lehetséges rossz kimenetel, mert a legtöbb ember nem kezeli ezt jól, de hogyan működhet mégis? Ha érdekel a téma, akkor a legjobb helyen jársz!

Epizód #68 / 2023. november 16. csütörtök

Őszintén a tulajdonosi létről, kihívásairól, lehetőségeiről és tanulságairól

Ebben az epizódban az idei év sorsfordító történéseiről beszélgettünk. Korábbi adásokban már többször utaltam rá, hogy nagy mélységeket és magasságokat élt át a vállalkozásom ebben az évben, volt, hogy úgy éreztem vége a Klikkmarketingnek, de végül sokkal erősebben és motiváltabban jöttem ki ezekből a krízisekből. Ha érdekelnek ezek a dolgok és, hogy mi következett ez után, akkor hallgasd meg az epizódot!

Epizód #67 / 2023. november 2. csütörtök

A növekedést gátló szűk keresztmetszetek

Egy olyan témát boncolgattunk, ami biztos sokak számára kellemetlen, de minden vállalkozónak szembe kell vele néznie. Sok cég, igazából azért teljesít rosszul, mert a vezetője rossz döntéseket hoz, vagy egyáltalán nem hoz döntéseket. Ezzel az adással a célom inkább a szemfelnyitás, mintsem a provokáció. Ebben az adásban beszélünk a változáshoz szükséges motiváció fontosságáról és különböző motivációs gyakorlatokról is. Megvizsgáljuk, hogy miért mozdulunk sokszor a könnyebb megoldás felé, amikor ott van az orrunk előtt egy nagyobb és fontosabb kihívás. Szóba kerülnek azok a szűk keresztmetszetek, amelyek elakadást okoznak egy vállalkozás életében, sőt, egy gyakorlati példán meg is mutatjuk, hogy hogyan találhatod meg ezeket a saját vállalkozásodban.

Epizód #66 / 2023. október 19. csütörtök

Az önkorlátozó hiedelmek

Nem is attól félünk, hogy hibázunk, hanem, hogy mit fognak ehhez szólni az emberek körülöttünk. És egy csomó ilyen önkorlátozó hiedelmünk van még, amiről valószínűleg tudunk, de nem teszünk ellene semmit. Az embereket az akadályozza a megvalósításban, hogy csak gyűjtik a tudást, de nem valósítják meg. De miért van ez és mit szólnak hozzá az emberek, amikor ezzel szembesítik őket? Erről és ehhez hasonló témákról beszélgettünk ebben a podcast adásban.

Epizód #65 / 2023. október 5. csütörtök

Hiedelmek és vezetői dilemmák a legnehezebb helyzetekben

Ennek az adásnak a témáját egy nemrégiben küldött hírlevelem tárgysora adta: „Komolyan eltűröd ezt a teljesítményt a munkatársadtól!?”. Megismerheted azokat a kellemetlen szituációkat és megoldásaikat, amikor kénytelen vagy eltávolítani a csapatból azt a munkatársat, aki valamilyen okból nem illik oda. Miért ennyire nehéz helyzetek ehhez és milyen hiedelmek akadályozzák meg a vezetőt, hogy gyorsan és határozottan lépjen? Szükséges-e „megmentenünk” az ominózus személyt, megérdemel-e még pár esélyt, vagy azonnal lépni kell? Mi a fontosabb: egy renitens, de magasan átlagon felül termelő kolléga, vagy a csapat, amit napi szinten rombol? Ha érdekel a téma, akkor már hallgathatod is!

Epizód #64 / 2023. szeptember 28. csütörtök

Vállalkozás, önismeret, motiváció

Pár hónapja Tony Robbins 4 napos képzésén voltunk, ami megváltoztatta az életem. Ha nem ismerned őt, akkor röviden: Tony Robbins amerikai vállalkozó, life- és business coach, a Harvard Business Press szerint a világ Top 200 Business Gurujának egyike. Miután hazajöttünk már nem tudtam úgyanúgy tekinteni a világra (és a vállalkozásomra), ahogyan korábban és ezt a felismerést szeretném minél több vállalkozóval megosztani. Ebben az adásban, erről beszélgettünk, valamint az új előadásomról.

Epizód #63 / 2023. augusztus 24. csütörtök

Mi az oka, hogy vállalkozóként nem tudsz egyről a kettőre lépni?

Gyakran mondják, hogy amíg viszonylag kicsi a tudásunk valamiről, addig sokszor azt hisszük, hogy mindent tudunk róla, aztán amikor elkezdjük beleásni magunkat a témába, akkor rájövünk, hogy mennyi minden van, amit még nem tudunk róla. Tipikusan ekkor jön elő az imposztor szindróma, azaz hogy igazából mi nem is vagyunk ennek a szakterületnek a tudói és hogy hogyan is jövünk ahhoz, hogy tanácsot adjunk róla. Szinte minden vállalkozó életében eljön ez a pillanat. Ebben az adásban erről lesz szó, hogy mit kezdjünk ezzel az érzéssel és hogyan legyünk úrrá rajta.

Hallgasd meg online!

Nézd meg a YouTube-on!

Epizód #62 / 2023. augusztus 10. csütörtök

Marketingstratégia – Minden, amit vállalkozóként tudnod kell róla

A vállalkozás ott tart, ahol a vállalkozó, ez pedig egy fontos önismereti dolog, hiszen ha nem vagy tisztában saját magaddal, akkor nem tudod fejleszteni magad, így a vállalkozásod sem. Ráadásul önismeret nélkül nincs működő marketingstratégia sem. Az ötlet, az semmit nem ér a világon, hanem csak a megvalósítása ér valamit. Tehát a marketingstratégiád sem ér egy forintot se, hogyha azt nem tudod megvalósítani. Ebben a podcast epizódban ezt a témát járjuk körbe nagyon részletesen, érthető gyakorlati példákkal.

Hallgasd meg online!

Nézd meg a YouTube-on!

Epizód #61 / 2023. június 29. csütörtök

Milyen gondolkodásmóddal nyerhetsz a problémákkal szemben?

Ebben az adásban 7 problémakört járunk körbe, amely alapján megismerheted azt a gondolkodásmódot, amellyel én dolgozom a vállalkozásom élén, leküzdve a problémákat, amivel mindenki találkozik a vállalkozás vezetés során. Nincs olyan, hogy jó döntés, vagy rossz döntés, csak döntés. Dönteni pedig kell, döntéseket kell hozni! Maga a döntés fontosabb, mint hogy jól döntök-e. Mert ha rájövök, hogy nem jól döntök, akkor dönthetek újra. Szóval ha szeretnéd megismerni azt a módszertant ami alapján én vezetem a Klikkmarketinget, akkor hallgasd meg ezt az adást!

Hallgasd meg online!

Epizód #60 / 2023. június 15. csütörtök

Hogyan maradj proaktív a recessziós környezetben?

Legyünk hatékonyabbak – tehát ne bővüljünk, hanem a hatékonyságot növeljük. Hogy tudunk ugyanannyi emberrel, ugyanannyi eszközzel, ugyanannyi idővel, ugyanannyi irodával többet elérni, illetve az, hogy a meglévő dolgokat tartsuk meg: ügyfeleket, munkatársakat. Figyeljünk jobban egymásra, de akár magunkra is. Ez nagyon érdekes, mert ennek több nézőpontja van, hogy én magam sem vagyok hatékony, mert ugrálok egyik dologról a másikra. Szóval, ha érdekel ez a téma és kíváncsi vagy, mi miként lépünk ebben előre, akkor hallgasd meg ezt az adást!

Hallgasd meg online!

Epizód #59 / 2023. június 1. csütörtök

Miért ne görcsölj a konkurenciádon?

Régen rengeteg időt töltöttem azzal, hogy a konkurencia minden lépését figyeltem. Viszont ez nem igazán tudott előrevinni, mivel már sokszor csak azért csináltunk valamit, mert ők is úgy csinálták, ez viszont elég nagy zsákutca lehet. Évek óta azt a nézőpontot követem, hogy teljes fókusszal az ügyfélre figyelek és azon vagyok, hogy őt segíteni tudjuk. Így igazából teljesen felesleges figyelni a konkurenciát, hiszen az én ügyfeleim elégedettek lesznek, szívesen ajánlanak, és sokáig az ügyfeleim maradnak. Ha úgy érzed már-már görcsösen is a konkurenciádat figyeled, akkor mindenképpen hallgasd meg ezt az epizódot.

Hallgasd meg online!

Nézd meg a YouTube-on!

Epizód #58 / 2023. május 18. csütörtök

Hogyan állj a céges fejlesztésekhez, beruházásokhoz?

Természetes, hogy egy vállalkozó arra törekszik, hogy a lehető legjobb eszközökkel, a lehető legszebb irodában és természetesen a lehető legjobb munkatársakkal dolgozzon együtt. De ezzel együtt az sem egy utolsó szempont, hogy annyi pénzt tudjon kivenni a vállalkozásából mint amennyit megérdemel. Ebben az adásban arról beszélgettünk, hogy miként tudod megtartani ezt az egyensúlyt és miként tudod úgy fejleszteni a vállalkozásod, hogy végül annyit kapj, amennyit megérdemelsz.

Hallgasd meg online!

Nézd meg a YouTube-on!

Epizód #57 / 2023. május 4. csütörtök

A céges dokumentáció fontossága, hatása, eredménye

Ebben az epizódban a céges dokumentáció fontosságáról, hatásairól és eredményiről beszélgettünk. Szerintem egy szint fölött dokumentálás és folyamatmenedzselés nélkül nem lehet jó eredményt elérni. Mindenképpen fontos, hogy ezt a feladatot nem szabad félvállról venni.

Hallgasd meg online!

Nézd meg a YouTube-on!

Epizód #56 / 2023. április 20. csütörtök

Mit tanulhatsz Grant Cardone-tól?

Az utóbbi időben többet utazom, mert új helyre költöztünk, ezért zenehallgatás mellett hangoskönyveket is hallgatok. Pár évvel ezelőtt megvettem Grant Cardone egy hangoskönyvét, de akkor nem tetszett, valahogy nem fogott meg. Most viszont újra elővettem és most nagyon eltalált a mondanivalója. Ebben az adásban arról beszélgettünk, hogy mit adott nekem most Grant Cardone, és miként lehet ezeket hasznosítani a vállalkozásban.

Epizód #55 / 2023. április 6. csütörtök

Nem elég jónak látszani, jónak is kell lenni! – A márkaépítés

A márkaépítés egy kisvállalkozás számára is elképesztően fontos. Nem tudom másképp elképzelni a vállalkozásomat, mint hogy márkát építek és én mindenki erre is bíztatok. A kezdetektől úgy építem mind a Klikkmarketinget, mind a saját vállalkozói énmárkámat, hogy azzal pontosan a számukra kijelölt embereket érjük el, és egy minőségben egységes szinttel találkozzon a célközönségünk.

Epizód #54 / 2023. március 23. csütörtök

Kinek a hibája, ha megreked egy vállalkozás egy szinten?

Talán az egyik legfontosabb dolog egy vállalkozó életében, hogy ő maga mentálisan és szakmailag is folyamatosan fejlődjön és a legjobbját nyújtsa. Gyakran a legnagyobb elakadás vagy gát egy vállalkozás életében maga a vállalkozó, vagyis az, hogy ő nem áll készen a következő szintre lépésben. Ebből az adásból megismerheted, hogy én miként fejlesztem magam, milyen hibákat vétettem és miként tudtam ezekből kijönni és előnyt kovácsolni. Szerintem ez az adás sokat fog neked segíteni abban, hogy a következő szintre tudd emelni a vállalkozásod!

Epizód #53 / 2023. március 9. csütörtök

Hogyan lehet valaki a saját cégének a mentora?

Az 51. adásban egy különleges vendégünk volt, Németh Bettina a Klikkmarketing cégvezetője. Akkor arról beszélgettünk, hogy milyen út vezetett ahhoz, hogy Betti átvegye tőlem a cégvezetést. Ebben az adásban arról beszélgettünk, hogy most milyen feladataim vannak a cégben, és miként segítem, mentorálom a vezetőinket.

Epizód #52 / 2023. február 23. csütörtök

Online Marketing Cégvezetőknek – Minden, amit a könyvről tudnod kell

Hamarosan megjelenik az új könyvem, amelynek a címe “Online Marketing Cégvezetőknek”. Ebben a podcast epizódban arról beszélgettünk, hogy kiknek lesz hatalmas segítség ez a könyv, és miért nem úszhatja meg egy vállalkozó sem, hogy képe legyen a témával kapcsolatban.

Epizód #51 / 2023. február 2. csütörtök

“Hogyan lettem a Klikkmarketing cégvezetője?” – Beszélgetés Németh Bettinával

Eltelt egy év, hogy nem én vagyok a Klikkmarketing cégvezetője, hanem kolléganőm Németh Bettina. Ebben az adásban Betti volt a vendégünk, aki elmeséli az ő szemszögéből az átadás folyamatát, valamit, hogy milyen kihívásokkal kellett megküzdenie a cégvezetővé válás útján.

Epizód #50 / 2023. január 19. csütörtök

Mit tehetünk azért, hogy a kulcsemberek ne távozzanak a cégtől?

A Vállalkozóból Vállalkozás Podcast 50. adásában, egy nagyon fontos témáról beszélgettünk, ami minden cégvezetőt érint, vagy szinte biztos, hogy érinteni fog, ez pedig a felmondások témaköre. Az emberek legtöbbször a vezetőjüket hagyják ott. Ebben nyilván az is benne van, hogy a vezető nem tud olyan körülményeket biztosítani, amire a munkavállalónak szüksége van. A legtöbb esetben az a tiktok, hogy nem jó a vezető.

Epizód #49 / 2023. január 5. csütörtök

Motiváció, és a megfelelő munkatárs felvétele

Az idei év első adásában, a motivációról és a motivációs tényezőkről beszélgettünk. Többek között megtudhatod, hogy szerintem mik a legfontosabb tényezők a munkatársak motiválása szempontjából, mennyire motiváló valójában a pénz, és miért fontosabb a belső motiváció, mint a külső?

Epizód #48 / 2022. december 22. csütörtök

Klikkmarketing munkatárs kézikönyv – eszköz, hogy egy nyelvet beszéljünk

Az év utolsó podcast adásában a Klikkmarketing munkatárs kézikönyvéről beszélgettünk. Megismerheted, hogy miért, és miként hoztam létre a kézikönyvet, hogyan kapcsolódik ez a bérezési rendszerünkhöz, és milyen szerepe van a kollégák betanításában, és munkájában.

Epizód #47 / 2022. december 08. csütörtök

Évtervezés a következő szinten – A Klikkmarketing mesterterv

Ebben az adásban megismerheted, hogy miként terveztem meg a 2023-as évünket, és milyen tapasztalatokat szereztem ebben az évben, amivel a jövői évi tervezés még hatékonyabb lett. Az előző évben már volt egy hasonló témájú adásunk, így ha azt még nem hallottad, akkor érdemes azzal kezdened. Ide kattintva tudod meghallgatni!

Epizód #46 / 2022. november 24. csütörtök

Könyv mint marketing eszköz 2. rész

Ha még nem hallottad a #45. adást, akkor feltétlenül azzal kezd, mert ez az epizód arra épül. Ebben az adásban arról beszélgettünk, hogy milyen technikai folyamatai vannak egy könyv kiadásának, hogyan tudod itt is alkalmazni a vevő élettartam értékben való gondolkodást, és milyen marketing stratégiát építünk fel köré. Nem csak akkor ajánlom ezt az epizódot, ha könyvkiadáson gondolkozol, mert a gondolkodásmódot szinte bármilyen területen tudod alkalmazni.

Epizód #45 / 2022. november 10. csütörtök

Könyv mint marketing eszköz 1. rész

Hamarosan megjelenik a hatodik könyvem az, Online Marketing Cégvezetőknek. Az lesz a célunk, hogy minden cégvezetőnek ezt el kell ezt olvasnia. Nem megvennie, hanem elolvasnia. Mert a küldetésünk az, hogy minden magyar kisvállalkozás számára érthetővé és elérhetővé tegyük a bőségesen megtérülő és etikus online marketinget. Ebből az adásból megtudhatod, hogy miként, és mi célból írtam ezt a könyvet, és hogyan hat egy vállalkozás marketing folyamataira egy könyv.

Epizód #44 / 2022. október 27. csütörtök

Ez lehet a céged legnagyobb költsége!

Ezek olyan költségek a cégedben, amik nem jelennek meg a bankszámlánkon. Végigmegyünk azokon a folyamatokon és lépéseken, amelyekkel ezt a sokszor nagyon nagy költséget csökkenteni vagy ellensúlyozni tudod. Ne azon gondolkozz, hogy mennyit nyerhetnék azon, ha valamit jobban csinálnék, hanem hogy mennyit vesztek konkrétan azon, ha ezt nem csinálom. Itt nem az van, hogy lehetne egy picit jobban, hanem hogy ömlik ki a cégemből folyamatosan 6-8 ponton a pénzt, azért mert valamit nem csinálok, pedig tök egyszerű lenne. Nem az, hogy nem nyerek, hanem folyamatosan veszítek és ezt érdemes megfordítani.

Epizód #43 / 2022. október 13. csütörtök

Így léptük át a havi nettó 30 milliós árbevételt

Idén augusztusban átléptük a havi nettó 30 millió forintos árbevételt! Ebben az adásban arról beszélgettünk, hogy milyen módszertannal sikerült elérnünk ezt a korábban még elképzelhetetlen célunkat, hogyan fejlesztjük a szervezetünket és milyen irányba tartunk jelenleg.

Epizód #42 / 2022. szeptember 29. csütörtök

K8 módszertan a következő szinten

Ebben az epizódban felelevenítettük a K8 módszertant és megvizsgáltuk egy másik szintről, hogy mik az összefüggések és miként lehet profin üzemeltetni a rendszert. Ha eddig még nem kezdted el használni a módszertant, akkor mindenképpen hallgasd meg ezt az adást, mert sorsfordító lehet a vállalkozásod szempontjából!

Epizód #41 / 2022. szeptember 15. csütörtök

Céges növekedés kényszerek nélkül

Szerintem nem az a baj, ha nagy céget szeretnél, hanem azzal van a baj, ha van benned egy nem tudatos vágy, ami rángat téged, ha ezt még nem érted el. Ebben az adásban pontosan ezt a témát jártuk körbe, hogy miért érdemes és fontos tudatosan építeni a vállalkozásod és miért kell odafigyelned magadra.

Epizód #40 / 2022. szeptember 8. csütörtök

Hogyan reagálj egy közelgő recesszióra?

A legjobb cégek, a kiváló cégek, a kiemelkedő cégek nem szoktak csődbe menni a válságokban vagy a legkevésbé érzik meg a válsághelyzeteket. Igazából ez a cél, hogy legyen ilyen cégünk. Ha szeretnéd megtudni, hogy mi a Klikkmarketingnél, hogyan reagálunk az ilyen helyzetekre és szeretnéd jobban megismerni a V8 koncepciómat, akkor mindenképpen hallgasd meg ezt az adást!

Epizód #39 / 2022. augusztus 18. csütörtök

A 100% felelősség elve

Amíg a felelősség nincs megélve, addig szinte semmi mással nincs értelme foglalkozni. Nem fogod azt érteni, hogy ha nem jó helyzetben van a céged, akkor nem a munkatársak, nem az ‘olcsójános’ vevők az okok, hanem te magad. Ebben az adásban a felelősségről beszélgettünk, megismerheted, hogy a Klikkmarketingben milyen irányelveket alakítottunk ki annak érdekében, hogy a 100% felelősség elve érvényesüljön minden területen.

Epizód #38 / 2022. augusztus 04. csütörtök

Miért éri meg képezni munkatársainkat, vezetőinket és magunkat?

Talán az egyik legjobban megtérülő céges fejlesztés a munkatársak képzése. Gondolj bele, ha mondjuk 10 munkatársad van és mindenkit csak 10%-al tudnál magasabb szintre emelni, az olyan lenne, mintha felvennél még egy embert a cégedbe. Erről és ehhez hasonló témákról beszélgettünk ebben a podcast adásban.

Epizód #37 / 2022. július 21. csütörtök

Miért érdemes tisztán vállalkozni?

Finoman szólva nem kirívó eset, ha valaki itthon nem tisztán intézi a cége működését. Nem mindenről adunk / kérünk számlát. A munkatársak nem csak a hivatalos úton kapnak fizetést. Néha a számlagyárba is elmegyünk bevásárolni. Ezt mindenki tudja, még aki (már) nem csinálja, az is. Na de miért érdemes ezt másképp csinálni? Ebben a podcast adásban, erről beszélgettünk.

Epizód #36 / 2022. július 07. csütörtök

Az első félév, hogy nem Kristóf a Klikkmarketing cégvezetője

Újabb negyedév telt el, hogy átadtam a Klikkmarketing vezetését Bettinek. Ebben az adásban arról beszélgettünk, hogy milyen tapasztalataink vannak az első félév után, milyen változásokat hozott az, hogy Betti lett az operatív vezető, valamint milyen fejlődési lehetőségek vannak még a vállalkozásban. Erről és hasonló témákról beszélgettünk ebben podcast adásban, amit egy kattintással már tudsz is hallgatni!

Epizód #35 / 2022. június 23. csütörtök

Új ügyfél beérkeztetése a vállalkozásba

Szerintem csak az fog tudni onboradningban gondolkozni, aki tud ügyfélélettartam értékben is gondolkozni. Tehát, ha meg tudod határozni, hogy neked mennyit ér egy új ügyfél, vagy vásárló, akkor már azt is tudod, hogy mekkora energiát érdemes arra rászánnod, hogy bevezesd a vállalkozásodba. Erről és hasonló témákról beszélgettünk ebben podcast adásban, amit egy kattintással már tudsz is hallgatni!

Epizód #34 / 2022. június 09. csütörtök

Új munkatárs beérkeztetése a vállalkozásba

A munkatárs kiválasztási folyamata nem áll meg ott, hogy megtaláltuk az ideális jelentkezőt, hanem megfelelően be is kell “illeszteni” a csapatba. Ebben az adásban arról beszélgettünk, hogy nálunk milyen onboarding folyamatok vannak, hogyan néz ki egy új kolléga első napja és próbaideje, valamint, hogy miként vontam be kollégáimat a folyamatokba.

Epizód #33 / 2022. május 26. csütörtök

A lényeg, hogy mindig növeld! – A vevő élettartam érték

Én már 17 éve “csinálom” a Klikkmarketinget, és még legalább 17 évig fogom, vagy ameddig bírom… mert egy vérbeli vállalkozó úgysem megy nyugdíjba, nem igaz? Szóval kicsit pongyolán fogalmazva “végtelen” időtávon gondolkozom a cégemet illetően. Ez pedig lehetővé teszi, hogy olyan hosszú ügyfél kapcsolatokban is gondolkozzam, ami helyes nézőpontot felvéve egészen jelentéktelenné tesz egy-egy konkrét tranzakciót a jelenben. Ebben az adásban megismerheted a vevő élettartam értéket és azt a gondolkodásmódot, ami elhozott idáig.

Epizód #32 / 2022. május 12. csütörtök

Delegálás – Mindenki érti, de senki nem csinálja igazán jól!

Ebben az adásban a delegálásról beszélgettünk, hogy milyen szintekben érdemes gondolkozni és milyen módszertan alapján tudod könnyedén alkalmazni a vállalkozásodban. Én nem abban gondolkodok, hogy egy adott problémát, hogyan oldok meg, hanem azon, hogy a csapat hogyan fogja. Ha szeretnéd megtudni, hogy én miként jutottam el idáig és hogyan tudsz te is, akkor feltétlenül hallgasd meg az új adást!

Epizód #31 / 2022. április 28. csütörtök

Az alapértékek szerepe és fontossága egy vállalkozásban

Majdnem az összes menedzsment koncepció része a céges alapértékek meghatározása, mégis túl kevés figyelem kerül rá. Ha ténylegesen megérted a szerepét és fontosságát, a legerősebb iránymutató lehet a vállalkozásodban. Ez egy olyan közös nevező, amiben mindnyájan egyetértünk és közös irányba tudunk haladni. Ebben az adásban ezt a témát járjuk körbe, megismerheted a Klikkmarketing alapértékeit, mögöttes jelentésüket, szerepüket, és, hogy miként jelennek meg az alapértékeink a hétköznapjainkban.

Epizód #30 / 2022. április 21. csütörtök

Már nem Gál Kristóf a Klikkmarketing cégvezetője!

Január 1-től már Betti a Klikkmarketing cégvezetője. Ez nem azt jelenti, hogy én nem veszek részt a cég életében, hiszen a cégvezetés átadása nem megy egyik pillanatról a másikra. Ez az epizód tulajdonképpen egy helyzetjelentés, hogy hogyan állunk most, milyen új kihívásokkal kell szembenéznünk és miként hat a szervezet fejlődésére a cégvezető váltás. Ha még nem hallottad a 18. adást, vagy szeretnéd feleleveníteni, hogy miért hoztam meg ezt a döntést, akkor először hallgasd meg a korábbi epizódot ide kattintva!

Epizód #29 / 2022. március 31. csütörtök

Hogyan biztosítsd a vállalkozói jóllétedet?

Akkor lehetsz igazán jó vezető, ha te is igazán rendben vagy. Szerintem azt kell megértened, hogy csak abból tudsz adni, ami neked is van. Ha te nem vagy lelkes, nem vagy motivált, akkor hogyan várhatod el a munkatársaidtól, hogy ők lelkesedjenek és motiváltak legyenek a munkájuk során? Az egyik legfontosabb a vállalkozói létben, hogy te jól legyél! Ebben az epizódban a vállalkozói jóllétről beszélgettünk, amivel vagy soha, vagy (sajnos) csak túl későn kezd el a legtöbb vállalkozó foglalkozni.

Epizód #28 / 2022. március 17. csütörtök

Válságkezelés vezetőként

Az egyik legnagyobb nehézség jókor jól dönteni. Az utóbbi években sajnos több olyan helyzet is volt, amikor hirtelen kellett reagálni az egész vállalkozás jövőjét érintő dolgokra. Vezetőként hatalmas a nyomás lehet rajtad, amikor hirtelen úgy tűnhet, hogy minden rossz. Ebben az adásban a válságkezelésről beszélgettünk, én milyen lépéseket tettem és miként készültem fel (amennyire lehet) egy nem várt eseményre.

Epizód #27 / 2022. március 3. csütörtök

Hogyan legyen a rendezvényed egy marketing eszközöd?

2009 óta tartok rendszeresen rendezvényeket online marketing és vállalkozós témákban. Egy rendezvény az egyik legerősebb marketing eszközöd lehet, ha igazán profin csinálod. Ismerd meg, hogy én hogyan kezdtem, milyen hibákat vétettem (amiket neked így már nem kell), hogyan támogatja a vállalkozásod marketingjét és mi a különbség az ügyfélszerző és bevétel termelő rendezvények között. Ez az adás nagy segítség lehet akkor is, ha csak tervezel eseményeket szervezni, mert elmondom, hogy nálunk milyen folyamatok vannak a háttérben.

Epizód #26 / 2022. február 17. csütörtök

Milyen a sales működése egy 200+ milliós cégben?

Egy értékesítő és egy profi sales rendszer brutálisan fel tudja pörgetni a vállalkozás életét. Nagyon sokáig én végeztem az értékesítői teendőket, egy nagyon jól sztenderdizálható rendszerrel, de beláttam, hogy korántsem annyira profin, mint egy külön erre a pozícióra felvett kolléga. 2013-ban vettem fel az első salesest a cégembe és az egyik legjobb döntéseim között tartom számon. Ebben az adásban megismerheted, hogy milyen szempontokat vettem figyelembe a kolléga kiválasztásánál, milyen szoftvert használunk a háttérben, hogyan sztenderdizáltuk az ajánlatainkat és folyamatainkat, valamint milyen bérezési rendszerrel és lehetőségekkel motiválom az értékesítőinket.

Epizód #25 / 2022. február 3. csütörtök

A meetingek szerepe egy profi cég életében

Ebben az adásban arról beszélgettünk, hogy mennyire fontosak a meetingek és mennyire könnyű átesni a ló túlsó oldalára, hogy csak úgy beszélgetünk megszokásból. Vállalkozói életem során részt vettem már jó pár olyan megbeszélésen aminek igazából semmilyen célja nem volt, csak megtartottuk, mert úgy gondoltuk muszáj. Az utóbbi években megtanultam, hogy milyen típusú meetingenek van értelme, sőt milyen meeting az, ami soha nem maradhat ki és a cég szívdobbanását jelenti hétről hétre. Rengeteget meríthetsz ebből az adásból és segíthet felismerni, hogy nálatok rendben vannak-e ezek a dolgok, vagy csak csináljátok, mert muszáj.

Epizód #24 / 2022. január 20. csütörtök

Az árazás nem technikai kérdés, hanem stratégiai!

Az egyik legnehezebb és egyben legfontosabb dolog egy vállalkozás életében a megfelelő árképzés. Nagyon könnyű abba a hibába esni, hogy a konkurensek árait figyeljük és küzdünk, hogy mindig mi legyünk a legolcsóbbak. Ez biztos rendben van így? Szerintem ha egy cég csak az árral tud versenyezni, akkor hosszú távon biztos, hogy nem nyer. Ebben az adásban az árazás témáját veséztük ki nagyon részletesen. Ha csak egy podcast adást hallgatsz meg ma, akkor ez legyen az!

Epizód #23 / 2022. január 6. csütörtök

Teljesítményarányos bérezési rendszer

Előbb vagy utóbb gondot fognak okozni a bérek, ha egy növekvő vállalkozást vetsz. Vagy annyira el fog szállni a bérköltség, hogy lassan majd nem éri meg az egész biznisz (pedig folyamatosan nő, amitől azt várnád, hogy egyre több lesz a profit), vagy a régiek és az újak között alakul ki egy feszültség az eltérő bérek miatt, vagy a jól teljesítőket fogja zavarni, hogy miért nem keresnek többet, mint a rosszabbul teljesítők, és így tovább. Pedig tök egyszerű ezt a kérdést jól rendezni: a teljesítményekhez kell kötni a bérezést, és ugyanazzal a teljesítménnyel ugyanannyit lehessen keresni. A jobb teljesítmény járjon jobb fizetéssel. Persze a dolog egyszerű, de nem véletlen, hogy a legtöbb cégnél távolról sincs ilyen, teljesítményhez kapcsolt rendszer. A mai adásban ezt a témát beszéltük át elég alaposan.

Epizód #22 / 2021. december 16. csütörtök

Hogyan emeld új szintre a jövő évi céljaidat?

Célkitűzésről, vagy még inkább: tervezésről szól ez az adás. Bevallom, én nem voltam sosem az a nagy célkitűzős srác. Terveket nagyon régóta készítek, de azt jobb lenne tervezgetésnek nevezni. Az utóbbi pár évben már brutál komoly Excel tábláim voltam ezernyi sorral és oszloppal, de az sem tervezés igazából. Inkább előrejelzés. A korábbi időszakok alapján tovább húztam a vonalat, és beleírtam egy táblázatba, hogy mi várható a következő pár hónapban az eddigiek alapján. Most viszont mást csináltam. Elvonultam 4 napra a Mátrába (több vállalkozóval), és csak a 2022-es terveket szőttem. Egészen máshogy, mint eddig. Csodálatosan egyszerű amúgy maga az egész folyamat, és te is simán le tudod másolni magadnak. Erről szól a mai adás. Ha kicsit is komolyan veszed a céged, akkor ezt hallanod kell. Most.

Epizód #21 / 2021. december 9. csütörtök

Minden profit, ami annak látszik? Mihez kezdj a profittal?

Ebben az adásban arról beszélgettünk, hogy hogyan lehet kialakítani egy olyan pénzügyi rendszert, aminek következtében jobban meg lehet ítélni, hogy “a profitnak látszó pénz” tényleg profit-e, és ha nem, akkor micsoda. Megtudhatod azt is, hogy egy igazán jól működő cégben miért nem év végén “keletkezik” a profit? Beszéltünk arról is, hogy miként érdemes összehangolni a személyes és a céges célokat, és hogy enélkül szinte lehetetlen úgy alakítani a dolgokat, hogy mindenki jól járjon – a cég is, és a tulajdonos is. Ennek az adásnak az “anyagára” vagy már most szükséges van, vagy később lesz rá szükséged – ha minden jól megy.

Epizód #20 / 2021. november 25. csütörtök

Mi az a 8 dolog, ami sosem hiányzik egy jól működő cégből?

Immár 16 évnyi vállalkozói tapasztalattal, közel 5 év vállalkozófejlesztési tevékenységgel a háta mögött Kristóf egy új rendszert alkotott, a V8-at. V, mint vállalkozás, és 8, mint 8 olyan terület egy cégben, amit ha nem “kezelsz”, akkor soha nem lesz jól működő céged. Ha viszont elkezdesz ezekkel a témákkal aktívan foglalkozni, akkor biztosan elkezd a jól működés irányába menni a céged. Ez egy olyan erős adás, hogy kötelezően fel kellene írni receptre a magyar vállalkozóknak.

Epizód #19 / 2021. november 11. csütörtök

8 fős bővülés 10 hónap alatt – megőrülés nélkül

2021-ben 10 embert vettünk fel a Klikkmarketingbe, de sajnos nem tartottunk meg mindenkit, így jön ki az azért így is jelentős bővülés. Hogyan lehet jól kezelni azt, hogy sorban vegyük fel az embereket, de ne csökkenjen a “minőség”, és a meglévő csapat se zilálódjon szét? Hogyan mérhető amúgy a kollégák leterheltsége? Honnan lehet tudni, hogy újabb emberre van szükség, vagy “csak” nem termelnek elég hatékonyan a meglévő kollégák? Egy igazán izgalmas és tanulságos adást sikerült összehoznia Gál Kristófnak és Sándorfy Adriánnak.

<

Epizód #18 / 2021. október 28. csütörtök

Egy cégvezető váltás háttere – Gál Kristóf őszinte vallomása a döntésről

A legtöbb induló vállalkozás életében sosem jön el az a pillanat, hogy az alapító annyival hátrébb tud lépni, hogy egy új cégvezetőt nevez ki a cég élére. A Klikkmarketing életében most jött el ez a pillanat, amit amúgy Kristóf még ez év elején sem igazán hitt el, hogy akár valaha (!) lehetséges lesz. Január 1-től viszont Betti lesz a Klikkmarketing cégvezetője, és ennek a hátteréről, kihívásairól, megoldásairól beszélget Kristóf az új műsorvezetővel, Sándorfy Adriánnal.

Epizód #17 / 2021. július 29. csütörtök

Hogyan szervezd ki a céged online marketingjét

Nagyon sok cég “fázik” attól, hogy kiszervezze az online marketingjét, vagy annak bizonyos funkcióit. Igazából nem csoda, hogy nagyon sok ilyen projekt kudarcba fullad, mert a legtöbb cég nem megfelelő hozzáállással vág neki az egésznek. Nem is tudják, hogy pontosan mit akarnak, nem akarják elvégezni a saját házi feladatukat, nem jól választanak partnert, nem a megfelelő dolgokat szervezik ki, és így tovább. Pedig a dolog nem ördögtől való, csak néhány kritikus ponton a megfelelő dolgokat kell csinálni – és pont erről szól a mai adás.

Epizód #16 / 2021. július 15. csütörtök

Új vevőkből nem építesz nagy céget

A legizgalmasabb (és a legkézenfekvőbb) mindig az új vevőkre lőni, mindig újabb és újabb vevőket szerezni. Csakhogy az igazán nagy cégek (nem csak anyagi, hanem minőségi értelemben is nagy cégek) nem ezt csinálják, mert így nem lehet egy szinten túlra fejlődni. Muszáj elkezdeni a meglévő vevőkre fókuszálni, velük igazán törődni, belőlük a legnagyobb értéket kivenni – azzal, hogy a legnagyobb értéket adjuk nekik.

Epizód #15 / 2021. július 1. csütörtök

Mi(k)től félünk vállalkozóként?

A bátorság nem a félelem hiánya. Teljesen normális, hogy félünk, ettől vagy attól. Vállalkozóként a félelmek egész tárháza kínálja magát, amiket bizony valahogy kezelni kell, különben szabotálni tudja a haladást, az eredményeket, a sikert. A mai adásban a legfontosabb olyan félelmekről beszélgettünk, amikkel szinte minden vállalkozó találkozik valamikor a karrierje során. Az igazán sikeres és eredményes vállalkozók képesek meghaladni ezeket.

Epizód #14 / 2021. június 17. csütörtök

Email marketing – a pénztermelő gépezet – K8 módszertan – 6.

Sokan temetik az email marketinget, de akkor miért van az, hogy a legsikeresebb cégek még mindig ezerrel nyomják a dolgot? Az az igazság, hogy egy megfelelő cégben, egy megfelelően komolyan vett email marketing rendszer brutálisan jó eredményeket tud hozni. Lehetséges, hogy az email, mint eszköz trendje lefelé száll, de jelenleg muszáj foglalkoznod a témával, ha igazán jó eredményeket akarsz elérni.

Epizód #13 / 2021. június 3. csütörtök

Az első lájktól a tudatos közösségépítésig – K8 módszertan 5. rész

Nagyon szexi a téma, hogy nyomuljunk a közösségi médiában. De biztos, hogy van értelme? Vagy inkább: mikor van értelme? Hogyan van értelme elkezdeni? Mennyit “kell” posztolni? Van értelme az organikus (ingyenes) elérésre hajtani, vagy már “kötelező” a posztokat “tolni” hirdetéssel? Mely platformok az érdekesek, és mi az a minimum, amit akár minden platformon érdemes elérned?

Epizód #12 / 2021. május 20. csütörtök

 A 3 legfontosabb konverziónövelő megoldás – K8 módszertan 4. rész

Ha öntöd a pénzt a hirdetésekbe, akkor nem árt azzal is babrálni egy keveset, hogy mi történik a látogatókkal a honlapodon. A konverzió optimalizálás célja, hogy 100 látogatóból ne csak 1 vásároljon (ami sajnos nagyjából az átlag), hanem mondjuk 2. Vagy 3, vagy akár még több. Úgy tudsz így több vevőre szert tenni, hogy nem kell többet költened a hirdetésekre, mert ugyanannyi látogatóból egyszerűen többen fognak vásárolni.

Epizód #11 / 2021. május 7. péntek

Látogatószerzés csúcsra járatva – K8 módszertan 3. rész

Hiába van klassz honlapod, ha nincs elég látogatód. Ma már egyszerűen muszáj hirdetésekre költeni, ha komolyan gondolod a vállalkozásod fejlesztését, és céget akarsz építeni. Persze nem pont ugyanazt kell látogatószerzés címszó alatt csinálnia minden cégnek, de abszolút vannak olyan közös pontok, avagy sztenderdek, amik alapján szinte minden cég fel tudja építeni a látogatószerző gépezetét.

Epizód #10 / 2021. április 23. péntek

A honlapok (és webshopok) 3 alapvető funkciója – K8 módszertan 2. rész

Akárki akármit mond, a honlap még mindig az online marketing gépezet középpontja. Persze ahány cég, ahány iparág, ahány piac, annyiféle honlapra lehet szükség, ezért nagyon nehéz lenne megmondani, hogy milyen egy jó honlap. Viszont van 3 olyan közös pont (vagy inkább funkció) bármelyik cég bármelyik honlapjában, amik nem hiányozhatnak, hiszen akkor nem lehet kimaxolni a honlapban rejlő lehetőségeket.

Epizód #9 / 2021. április 9. péntek

A 6 legfontosabb stratégiai kérdés – K8 módszertan 1. rész

Mi egyáltalán a K8, és mi hozta életre? Mi a 8 alapvető “modul”, mi a sorrendjük, és mit jelent a “halálzóna”? Mi az a 6 alapvető stratégiai kérdés, amire tudnod kell megválaszolni, ha a cégek top 10%-ába akarsz tartozni. Egy komplett példát is végigviszünk a 8 stratégiai kérdésen, hogy különösen érthető legyen.

Epizód #8 / 2021. március 26. péntek

A munkatársak interjúztatása – az első benyomástól a kiválasztásig

Milyen kérdéseket teszek fel a jelölteknek egy személyes interjú során (és milyeneket nem)? Mire kell nagyon figyelned a jelöltek kapcsán, és mik azok a jelek, amik önmagukban elutasítást vagy felvételt “érhetnek”? Miért nem árulom el az elutasítás okát, és miért nem “szabad” egy próbaidős elküldésénél okot mondani?

Epizód #7 / 2021. március 12. péntek

A munkatársak teljesítményének mérése és a teljesítményarányos bérezés

Hogyan működik a Klikkmarketingben a teljesítmény mérése, a teljesítményhez kapcsolódó bérezés, mi a minimum fizetés, és van-e a fizetéseknek plafonja? Hogyan zajlik a bértárgyalás a Klikkmarketingben (ha van egyáltalán ilyen)?

Epizód #6 / 2021. február 26. péntek

HR rendszerek bevezetése és tökéletesítése a vállalkozásodban

Epizód #5 / 2021. február 12. péntek

Hogyan keressünk jó munkatársat a cégünkhöz?

Epizód #4 / 2021. január 29. péntek

Pénzügyek és a pénzügyi tudatosság vállalkozóként

Epizód #3 / 2021. január 15. péntek

A munkatársak – toborzástól a csapatépítésig

Epizód #2 / 2021. január 1. péntek

A rendszerek és folyamatok szerepe egy vállalkozás eredményességében

Epizód #1 / 2020. december 18. péntek

Mi a marketing, és miről szól ma egy vállalkozás életében?

Ezeket olvastad már?

Vállalkozóból Vállalkozás Podcast (mi ez az egész + az összes adás linkje)

Vállalkozóból Vállalkozás Podcast (mi ez az egész + az összes adás linkje)

Ha a célod egy valódi vállalkozás felépítése, ami nélküled is megáll a lábán, és gazdag életet biztosít számodra (nem csak anyagi értelemben), akkor ezt a podcastet érdemes követned - akkor is, ha ...

Elolvasom
Miért nem a Google Ads hirdetéseidtől függ a Google Ads hirdetéseid sikeressége

Miért nem a Google Ads hirdetéseidtől függ a Google Ads hirdetéseid sikeressége

2006 óta kezelek Google Ads hirdetéseket, az országban az elsők között szereztem hivatalos Google szakértői minősítést. A Klikkmarketing abszolút a topon van a magyar Google Ads szakértő cégek közö...

Elolvasom
Mennyit bukhatsz azon, ha a honlapod nincs mobil eszközökre optimalizálva?

Mennyit bukhatsz azon, ha a honlapod nincs mobil eszközökre optimalizálva?

10 éve úri huncutság volt. 5 éve menő volt, ha erre is figyeltek. Aki ma nem foglalkozik ezzel, az felelőtlen, vagy nem látja át a jelentőségét. A legtöbb céges honlapban óriási tartalék van, mert ...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob