Közeleg a Black Friday, ezért érdemes tudnod róla, hogy lehetőséged van AdWords (Google Ads) hirdetéseidbe egy kis sürgetést csempészni, mely növelheti a vásárlási szándékot.
Ezt egyszerűen meg lehet oldani AdWords szöveges hirdetésekben egy visszaszámláló függvény segítségével, melyet percek alatt aktiválni lehet.
A hirdetésben dinamikusan változik a hátralévő napok, órák, percek száma, amíg az akció, különleges kedvezmény tart. Ezzel sürgetheted a döntés meghozatalára potenciális vásárlóidat.
Visszaszámláló beállítása AdWords szöveges hirdetésben
Válaszd ki egy kereső kampányodat, majd egy hirdetéscsoportot, amiben a visszaszámlálós szöveges hirdetésedet szeretnéd létrehozni.
Kattints az új hirdetés létrehozása gombra, majd a címsorok vagy a leírás mezőjében üss egy kapcsos zárójelet: {
Ha ez megtörtént akkor az alábbi képet fogod látni. Állítsd be a naptár segítségével, hogy mikor jár le az akciód, akár percre pontosan is meg tudod adni.
A visszaszámlálás ekkor indul mezőbe írd be, hogy hány nappal a lejárat időpontja előtt jelenjen meg a hirdetésben az időzítés.
Például november 10-én jár le egy 50%-os akciód, ma november másodika van. Azt szeretnéd, hogy november 5-én jelenjen meg hirdetésedben a visszaszámlálás, hogy még 5 nap van az ajánlat végéig.
Ebben az esetben A visszaszámlálás ekkor indul mezőbe add meg, hogy 5 nappal a lejárat előtt jelenjen meg és kezdjen visszaszámolni a függvény.
Erre figyelj a beállításnál
Látni fogod, hogy bármilyen értéket adsz meg a visszaszámlálás megkezdésére vonatkozóan, a megjelenített előnézet mindig 3 napot fog mutatni. Ahogy a képen is láthatod.
Ezzel ne foglalkozz, minden működni fog így is. Nem tudjuk, miért van ez így, egyszerűen beletörődtünk mi is. :)
Összefoglalás
Határidőt kötni egy szolgáltatáshoz, termékhez mindig jó ötlet, mert ezzel sürgetni tudod a felhasználót a döntési folyamatban.
A közelgő Black Friday kapcsán nyugodtan alkalmazd a bejegyzésben leírtakat. Ne feledd, ha csak elolvasod a bejegyzést, de nem alkalmazod a gyakorlatban, akkor maximum a szakmai tudásod és ismereteidet tudod növelni, és nem a bevételed.