Klikk Blog
Önismeret nélkül nincs működő marketingstratégia
Marketingstratégiát alkotni és működtetni közel sem olyan egyszerű, mint talán elsőre gondolnád. És távolról sem csak a marketingről szól! Óriási szerep jut az önismeretnek és a személyes céloknak ...
ElolvasomÍgy újítsd meg korábbi blogbejegyzéseid!
A régi blogbejegyzések megújítása egy olyan ziccer, amit nagyon sokan kihagynak. Pedig jóval kevesebb idő és energia egy régi cikket felfrissíteni, mint egy teljesen újat írni. Arról nem is beszélv...
ElolvasomNem mindegy, hogy melyik videós formátumot használod az Instagramon!
Három különböző videós formátumot is használhatsz az Instagramon. Ha szeretnéd igazán profi szinten és igazán eredményesen használni ezt a platformot, akkor ismerned kell ezeket a formátumokat.
ElolvasomOnboarding: Hogyan tanítsd be gyorsabban az új munkatársakat?
Mit kell tenni ahhoz, hogy az onboarding ne raboljon a szükségesnél több időt egyetlen munkatárstól sem? Hogyan tudod úgy lerövidíteni az új munkatársak betanítását, hogy közben megőrizd a hatékony...
Elolvasom8 tipp, amivel bivalyerőssé varázsolhatod a szövegeidet
Mit kell ahhoz tenni, hogy egy szöveg megszólítsa az olvasókat? Mitől lesz bivalyerős egy tartalom? Ha valaha is elgondolkoztál ezeken a kérdéseken, akkor ezt a 8 tippet neked szedtem össze!
ElolvasomTartalommarketing: 6 trend, amiről neked is tudnod kell, ha nem akarod, hogy a célközönséged elfeledkezzen a cégedről
A 2023-as év komoly változásokat hozott a tartalommarketingben. Olyan trendek jelentek meg, amelyek teljesen átírták mindazt, amit eddig az online marketingről tudtunk. Ha nem akarsz láthatatlanná ...
ElolvasomEmojik: Használd ki a hangulatjelek erejét!
Az online kommunikáció gyakorlatilag elképzelhetetlen emojik nélkül. Úgyhogy ha még nem használsz hangulatjeleket az online marketingedben, akkor itt az ideje elkezdeni!
ElolvasomMit tehetsz az organikus elérés csökkenése ellen a közösségi médiában?
Valóban igaz, hogy az utóbbi időben az organikus elérés jelentősen csökken a közösségi médiában? Lehet, hogy érdemes lenne inkább úgy fogalmazni, hogy csak kicsit újra kell gondolni a tartalomgyárt...
ElolvasomHa nem posztolsz videót (is) a közösségi médiában, az majdnem olyan, mintha ott sem lennél!
A rövid videók virágkorukat élik. Ez azt jelenti, hogy ha a céged nem kommunikál magáról rövid videók formájában (is) a közösségi médiában, akkor lényegében halálra van ítélve.
Elolvasom