Klikk Blog

Mit tehetsz az organikus elérés csökkenése ellen a közösségi médiában?

Mit tehetsz az organikus elérés csökkenése ellen a közösségi médiában?

Valóban igaz, hogy az utóbbi időben az organikus elérés jelentősen csökken a közösségi médiában? Lehet, hogy érdemes lenne inkább úgy fogalmazni, hogy csak kicsit újra kell gondolni a tartalomgyárt...

Elolvasom
Ha nem posztolsz videót (is) a közösségi médiában, az majdnem olyan, mintha ott sem lennél!

Ha nem posztolsz videót (is) a közösségi médiában, az majdnem olyan, mintha ott sem lennél!

A rövid videók virágkorukat élik. Ez azt jelenti, hogy ha a céged nem kommunikál magáról rövid videók formájában (is) a közösségi médiában, akkor lényegében halálra van ítélve.

Elolvasom
Mit tehetsz azért, hogy a kulcsemberek ne távozzanak a cégtől?

Mit tehetsz azért, hogy a kulcsemberek ne távozzanak a cégtől?

Vezetőként mindig rossz megtapasztalni, ha valaki távozik a cégtől. Az igazság azonban az, hogy ha ez meglepetésként ér, akkor valamit rosszul csinálsz! Olyan munkahelyet kell teremtened, ahol a pr...

Elolvasom
Ha nem ilyen tartalmakat gyártasz a TikTok-ra, akkor lényegében nem is vagy ott a TikTok-on!

Ha nem ilyen tartalmakat gyártasz a TikTok-ra, akkor lényegében nem is vagy ott a TikTok-on!

A TikTok népszerűségét nem igazán lehet vitatni. Remélem, már az sem kérdés, hogy a cégednek is ott a helye a TikTok-on: brutál magas az organikus (ingyenes!) elérések aránya, jó tartalommal elképe...

Elolvasom
A legjobb hirdetések alapja: a haszonérvelés

A legjobb hirdetések alapja: a haszonérvelés

Marketinges közhely, hogy az emberek érzelmeire kell hatni, ha azt szeretnéd, hogy vásároljanak tőled. Ahhoz azonban, hogy ez tényleg működjön, tudnod kell annak a módját, hogyan kell a terméked tu...

Elolvasom
Márkaépítés: Nem elég jónak látszani, jónak is kell lenni!

Márkaépítés: Nem elég jónak látszani, jónak is kell lenni!

A márkaépítés egy kisvállalkozás számára is elképesztően fontos. Ha nem csak úgy hobbiból „vállalkozgatsz”, hanem tényleg komolyan veszed, és hosszú távon gondolkozol, akkor neked is kell márkát ép...

Elolvasom
Milyen a jó CTA (call-to-action)?

Milyen a jó CTA (call-to-action)?

A CTA (call-to-action) kulcsfontosságú eleme a tartalommarketingnek. A rossz CTA a konverziók útjában áll, a jó CTA pedig elképesztő eredményeket hozhat. De mitől lesz jó a CTA?

Elolvasom
Le fognak állni a Facebook hirdetéseid…

Le fognak állni a Facebook hirdetéseid…

…ha július 10-ig nem adod meg a Metának, hogy a Facebook hirdetéseidnek kik a kedvezményezettjei, és hogy ki fizet utánuk! Ez az új és a jelenleg futó kampányok esetében is igaz, úgyhogy érdemes mi...

Elolvasom
E-mail marketing: A leiratkozók megszólítása (és megtartása)

E-mail marketing: A leiratkozók megszólítása (és megtartása)

Te hogyan szoktál arra reagálni, ha valaki leiratkozik az e-mail listádról? A leiratkozás sokszor csak pillanatnyi döntés eredménye, és egy jól megfogalmazott e-maillel még el lehet érni, hogy a le...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob