Klikk Blog
Mit tehetsz az organikus elérés csökkenése ellen a közösségi médiában?
Valóban igaz, hogy az utóbbi időben az organikus elérés jelentősen csökken a közösségi médiában? Lehet, hogy érdemes lenne inkább úgy fogalmazni, hogy csak kicsit újra kell gondolni a tartalomgyárt...
ElolvasomHa nem posztolsz videót (is) a közösségi médiában, az majdnem olyan, mintha ott sem lennél!
A rövid videók virágkorukat élik. Ez azt jelenti, hogy ha a céged nem kommunikál magáról rövid videók formájában (is) a közösségi médiában, akkor lényegében halálra van ítélve.
ElolvasomMit tehetsz azért, hogy a kulcsemberek ne távozzanak a cégtől?
Vezetőként mindig rossz megtapasztalni, ha valaki távozik a cégtől. Az igazság azonban az, hogy ha ez meglepetésként ér, akkor valamit rosszul csinálsz! Olyan munkahelyet kell teremtened, ahol a pr...
ElolvasomHa nem ilyen tartalmakat gyártasz a TikTok-ra, akkor lényegében nem is vagy ott a TikTok-on!
A TikTok népszerűségét nem igazán lehet vitatni. Remélem, már az sem kérdés, hogy a cégednek is ott a helye a TikTok-on: brutál magas az organikus (ingyenes!) elérések aránya, jó tartalommal elképe...
ElolvasomA legjobb hirdetések alapja: a haszonérvelés
Marketinges közhely, hogy az emberek érzelmeire kell hatni, ha azt szeretnéd, hogy vásároljanak tőled. Ahhoz azonban, hogy ez tényleg működjön, tudnod kell annak a módját, hogyan kell a terméked tu...
ElolvasomMárkaépítés: Nem elég jónak látszani, jónak is kell lenni!
A márkaépítés egy kisvállalkozás számára is elképesztően fontos. Ha nem csak úgy hobbiból „vállalkozgatsz”, hanem tényleg komolyan veszed, és hosszú távon gondolkozol, akkor neked is kell márkát ép...
ElolvasomMilyen a jó CTA (call-to-action)?
A CTA (call-to-action) kulcsfontosságú eleme a tartalommarketingnek. A rossz CTA a konverziók útjában áll, a jó CTA pedig elképesztő eredményeket hozhat. De mitől lesz jó a CTA?
ElolvasomLe fognak állni a Facebook hirdetéseid…
…ha július 10-ig nem adod meg a Metának, hogy a Facebook hirdetéseidnek kik a kedvezményezettjei, és hogy ki fizet utánuk! Ez az új és a jelenleg futó kampányok esetében is igaz, úgyhogy érdemes mi...
ElolvasomE-mail marketing: A leiratkozók megszólítása (és megtartása)
Te hogyan szoktál arra reagálni, ha valaki leiratkozik az e-mail listádról? A leiratkozás sokszor csak pillanatnyi döntés eredménye, és egy jól megfogalmazott e-maillel még el lehet érni, hogy a le...
Elolvasom