KKV Online marketing blog

Rejtőzködő PLUSZ bevételek – 29 millió forint 2 hónap alatt

Attól, hogy egy cég, vállalkozás jó eredményeket produkál, elképzelhető, hogy jelentős plusz bevételeket lehet elérni a megfelelő eszközöket, megoldásokat alkalmazva.

A bejegyzésben saját példát mutatok be, hogy szűk 2 hónap alatt, 200 ezer forint hirdetési költség mellett, hogyan sikerült plusz 29 millió forint bevételt generálni partnerünknek.

Egy olyan cégről van szó, aki több százezer, esetleg millió forintos termékeket értékesít, és az általunk javasolt lehetőség előtt is jó eredményeket hoztak a kampányaink, kifogástalan volt a közös munka.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Amikor az elégedett vásárlóid 'írják' a sales szövegeidet

Kritikus fontosságú, hogy a célközönségedet a saját nyelvén tudd megszólítani. A kommunikációd szempontjából ez a hogyan? kérdésre felel, tehát a bejegyzésben nem arról lesz szó, hogy mit? írj a sales szövegeidben.

Mi lehet a legjobb módja annak, hogy potenciális vásárlóid azt érezzék, az ő nyelvükön szólsz hozzájuk?

Egyszerűen az elégedett ügyfeleidet, vásárlóidat kell segítségül hívni. A bejegyzésben ezt az egyszerű módszert mutatom be, melyet én is egy szövegírótól lestem el.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Drasztikus bejelentés a Facebook-tól - Lépned kell!

Az elmúlt napokban a Facebook legújabb bejelentéséről cikkeznek az online marketing portálok, mely a tovább csökkenő, szinte eltűnő organikus elérésekről szól.

Számtalan bejegyzést elolvastam a témában, legalább ennyi FB Live videót néztem végig, és ebben a bejegyzésben összesűrítem számodra, hogy hazai vállalkozóként, online marketingesként, FB oldal adminisztrátorként mire érdemes figyelned a változások kapcsán.

Továbbá a lehetséges stratégiákat is bemutatom, mellyel képes leszel 'túlélni' a szinte nullára csökkentett organikus elérést.

kattintson ide a folytatáshoz...

1 hozzászólás

Engedd, hogy az elégedett vásárlóid adják el a terméked, szolgáltatásod

Új vásárlók szerzése mindig nagy marketing költséget von maga után. Költséges megszerezni egy felhasználó bizalmát, hogy megvásárolja akár csak a belépő termékünket.

Ebben a bejegyzésben bemutatok egy olyan haladó megoldást, melyet aránylag kevesen alkalmaznak még, pedig a megvalósítása egyszerű és nagy marketing költség nélkül szállítja az új vevőket, érdeklődőket.

Mire lesz szükséged ehhez? Elégedett vásárlókra és lehetőleg egy e-mail marketing szoftverre.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Hazai példa - Szűkítsd a célcsoportod és kinyílik előtted a piac

Szinte minden marketinges anyagban olvashatsz arról (mi is írtunk már a témáról), hogy a célcsoport szűkítésével valójában növelni tudod az elérést, a célcsoport elkötelezettségét, és a bevételed.

Ezt sokan nehezen lépik meg, hiszen első látásra nem logikus, hogy szűkíted a célcsoportot, tehát kevesebb emberhez szólsz, mégis több vásárlód lesz, jobb eredményeket érsz el bevételben.

A bejegyzésben bemutatok egy példát, amire a napokban figyeltem fel, és jól példázza a jelenséget. A célcsoport szűkítésével sokkal nagyobb követőbázist, közönséget lehet építeni, és ha ügyes vagy, akkor ez a bevételeiden is meg fog látszódni.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Az értékes tartalom előállítása önmagában kevés

A tartalommarketing megkerülhetetlen jelenlétéről már írtam a blogon, remélem, azóta te is beláttad fontosságát és egymás után gyártod az értékesebbnél értékesebb tartalmakat célcsoportod számára.

Az értékes tartalom létrehozása önmagában már nem elég. A közösségi platformokon, az email fiókokban óriási a zaj. Cégek, brandek tolonganak, hogy megszerezzék a felhasználók figyelmét. És neked is be kell szállni a versenybe.

Ezért ebben a bejegyzésben 4 lehetőséget mutatok meg, mellyel el tudod juttatni értékes tartalmaidat célcsoportod számára. Ha csak a saját FB oldaladon teszed közzé, nem jut el a felhasználókhoz, szinte felesleges volt megírni.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

A jó landing oldal olyan, mint a futóhomok

A landing (érkező) oldalad minősége, felépítése jelentősen befolyásolja a megszerzett profitodat. Lehetnek jók a hirdetéseid, érkezhet sok látogató, de ha nem megfelelő a landing oldalad, akkor a konverziók elmaradnak és ezzel együtt a profitod is.

Nagyon sok elemét változtathatod az érkező oldaladnak, tesztelheted a különféle elrendezést, dizájnt. Viszont egy valamit felesleges tesztelned, mert garantáltan romlanak az eredményeid, ha nem alkalmazod.

A mai bejegyzés erről az egy tényezőről szól, mely vitathatatlanul nagy szerepet játszik az eredményességedben, elért konverziók számában.

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

Q4 – Ezért drágulnak a hirdetéseid vagy csökken az elérésük

Nem te rontottál el valamit, ha azt veszed észre, hogy drágulnak AdWords vagy Facebook hirdetéseid. Ez szinte előrejelezhető volt.

Mielőtt kisebb pánikba esnél, olvasd el ezt a bejegyzést, melyben az egyik legfőbb okát mutatom be az egyre drágább hirdetéseidnek. Továbbá adok néhány hasznos tanácsot, hogyan tudod csökkenteni a hirdetési költségeid ebben az időszakban.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Hírlevél leiratkozás – Neked is annyira fáj?

Személyes kudarcnak élheted meg, amikor látod a legutóbb kiküldött hírleveled statisztikájában a leiratkozottak számát. Hasonló kérdések merülhetnek fel benned: "Miért iratkozott fel, ha utána leiratkozik?", "Hol rontottam el?", stb.

Valójában a hírlevélről történő leiratkozás egy természetes és egészséges jelenség, melynek arányát csökkenteni tudod, de harcolni ellene nem érdemes.

Ebben a bejegyzésben a hírlevél leiratkozás balzaci mélylélektanába vezetlek be, hogy belásd: a leiratkozás hasznos számodra és felesleges megnehezíteni a folyamatát a feliratkozók számára.

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

5 módszer, mellyel élned kell, ha alacsony költségkerettel hirdetsz AdWords-ben

Alacsony költségkerettel be kell tartanod bizonyos irányelveket, hogy a legtöbbet tudd kihozni lehetőségeidből. Ha korlátozott erőforrásokkal rendelkezel, figyelned kell rá, hogy a lehetőségeidhez mérten hirdess AdWords-ben.

Ha nem tartod ezt szem előtt, akkor több szempontból is megnehezíted saját életed. Vagy annak a szakembernek, ügynökségnek az életét, aki a kampányaidat kezeli.

Ebben a bejegyzésben azt mutatom meg, hogyan hirdess AdWords-ben, hogyan maximalizáld az eredményeidet, ha alacsony büdzsével, költségkerettel rendelkezel.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34