KKV Online marketing blog

Email címeket gyűjtesz? Nézd meg, hogy jogszerűen végzed-e!

Amennyiben email címeket, egyéb személyes adatokat gyűjtesz weboldaladon a felhasználóktól, és nem hallottál még a NAIH-ról, akkor mindenképp neked szól ez a bejegyzés.

Amennyiben hallottál már a NAIH-ról, esetleg adatvédelmi lajstromszámmal is rendelkezel, akkor is érdemes átfutnod a bejegyzést, hogy elkerüld az akár több millió forintos büntetéseket.

Ebben a bejegyzésben 3 nagyon fontos kötelezettségedre hívom fel figyelmed, melyeket eszközöld a lehető leghamarabb, amennyiben hiányoznak adatgyűjtési folyamataidból. A kiszabott bírság több millió forintra is rúghat, amennyiben hiányosságaidat a hatóság felfedezi.

Elég sok részletre kell figyelned, hogy az adatkezelési, adatfeldolgozási jogszabályoknak eleget tegyél. Az erre vonatkozó jogszabályt itt találod: 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról.

kattintson ide a folytatáshoz...

3 hozzászólás

Influencer marketing – Így profitálj belőle még akkor is, ha nem használod!

Pár héttel ezelőtt hallgattam Wolf Gábor és Oravecz Nóra beszélgetését az influencer marketingről és volt egy gondolat, ami nagyon megragadta a figyelmem. Főként azért, mert te is tanulhatsz belőle, még akkor is, ha nem élsz az influencer marketing eszközeivel.

Influencer (véleményvezér) bárki lehet, akit kisebb vagy nagyobb tömeg követ. Sokakban ezzel kapcsolatban az él, hogy csak több tízezres, százezres követőbázissal rendelkező sportoló, színész/színésznő, celeb, stb. lehet influencer.

Valójában ez nem így van. Erősen kapcsolódik a mai blogbejegyzés a célközönséged minél pontosabb meghatározásához. Nézzük meg, milyen átfedések vannak az influencer marketing és a célközönség szűk meghatározása között.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Online marketinged 5 kritikusan fontos pillére

Lehet, most is épp online marketinged egy részterületén dolgozol, hogy eredményesebb legyen vállalkozásod, céged. Viszont van ezzel egy probléma. Csak a részfolyamatokra koncentrálsz, és nem látod egészében működésüket. Az nem a Te hibád, hogy még nem látod az összképet, de az már igen, ha nem teszel ellene valamit.

Meghatároztuk számodra azt az 5 alappillért online marketingedben, melynek működését folyamatában kell látnod. Legalább az első lépést tedd meg a változás irányába és nézd meg ezt a videót.

Erre a linkre kattintva fel tudsz iratkozni másik 3 szakmai videónkra, melyet azonnal elküldünk neked emailben. A 3 másik videóban részletesebben kifejtjük a meghatározott 5 pillér részleteit.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Robbantsd be Instagram fiókod a 3 leghatékonyabb stratégiával

800 millió felhasználó van jelen Instagramon, mely adat önmagában elég lenne, hogy elgondolkodj vállalkozásod Instagram stratégiájának kidolgozásán. De ami ennél is fontosabb, hogy az utolsó 200 millió felhasználó az elmúlt egy évben csatlakozott.

Ez a példátlanul dinamikus növekedés új lehetőségeket nyit meg vállalkozásod, céged számára, mellyel élned kell, ha lépést szeretnél tartani konkurenseiddel.

Ebben a bejegyzésben 3 olyan lehetőséget mutatok meg, mellyel elkötelezett követőkre tehetsz szert Instagramon. A célközönségedet kell elérned és mindezt úgy, hogy nem élsz az úgynevezett "black hat" módszerekkel. Tehát nem használsz automata kommenteket, lájkokat, követéseket generáló Instagram botokat.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

3 értékes Facebook csoport funkció, amit alig ismernek páran

Három nagyon értékes funkciót mutatok be ebben a bejegyzésben, mellyel jobban tudod menedzselni Facebook csoportjaidat, amennyiben adminisztrátora, esetleg moderátora vagy egy csoportnak.

Több mint 1 milliárd ember tagja valamilyen csoportnak Facebookon. A közösség, a közösséghez tartozás egyre nagyobb hangsúlyt kap Mark Zuckerbergék missziójában, melynek célja, hogy jobbá tegyék a világot és a közösségekben résztvevők életét.

Egy régebbi bejegyzésünkben olvashattál 5 új funkció megjelenéséről, melyek többségét már mi is aktívan használjuk. Most további 3 olyan lehetőséget mutatok be neked, melyről alig tudnak néhányan.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Egy fejtöréssel kevesebb – Új optimalizálási lehetőség Facebookon

Hivatkozáskattintásra vagy konverzióra kellene optimalizálni a Konverziók kampánycélú hirdetéssorozatot? Ez mindig fejtörést okoz a hirdetőknek, de megérkezett a megoldás!

Egyszerűen mindkettőre!

Új optimalizálási lehetőség jelent meg a Facebook hirdetéskezelőjében, melynek segítségével nem kell tesztelgetned a két optimalizálási lehetőséget. A legmegfelelőbb pillanatban automatikusan váltani fog az optimalizálási beállítás.

Még nem jelent meg minden hirdetési fiókban ez a lehetőség, de hamarosan minden hirdető számára elérhető lesz. Lássuk a részleteket!

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Így tudod módosítani Facebookon a link előnézetet Wordpress oldal esetén

Szeptember 12-től végleg megszűnt Facebookon a link előnézet szerkesztési lehetősége. Tehát tudtad szerkeszteni a megosztott link főcímét, leírását, megjelenő képét, ha épp nem tetszett a megjelenő tartalom. Ez sajnos közvetlen módon már nem elérhető.

Ebben a bejegyzés megmutatom, hogy Wordpress oldalak esetében milyen ingyenes lehetőség áll rendelkezésedre, hogy az általad kívánt főcímet, leírást, képet jeleníthesd meg Facebookon.

Egy előző bejegyzésben már mutattam egy trükköt, mellyel szintén megoldható a link előnézet szerkesztése. Itt találod meg a blogbejegyzést: Ezzel a trükkel szerkesztheted Facebookon a link előnézetet.

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

Lead gondozás – Adj annyi értéket, amennyit csak a sávszélesség elbír

Ha már eljutottál odáig, hogy szükséges úgynevezett leadeket gyűjtened, akkor egy fontos lépést megtettél. Viszont abban az esetben, ha itt megállt a folyamatod, akkor semmivel sem vagy előrébb, mint a lead gyűjtés előtt.

Leadnek nevezzük azokat a felhasználókat, akik elérhetőségükkel fizettek neked azért, hogy egy értékes, ingyenes tartalmadhoz (csalidhoz, lead magnetedhez) hozzájussanak.

Mit kell tenned, hogy ne csak egy halom email címed, telefonszámod legyen, hanem vásárlói státuszba lépjenek tovább ezek a felhasználók? Gondoznod, edukálnod, szórakoztatnod kell őket, és el kell érned, hogy bízzanak benned.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Ezzel a trükkel szerkesztheted Facebookon a link előnézetet

Bizonyára téged is elért a hír, hogy holnap (szeptember 12-én) végleg megszűnik Facebookon a link előnézet szerkesztési lehetősége. Eddig a megosztott link főcímét, leírását, megjelenő képét szerkeszteni tudtad, ha épp nem tetszett a megjelenő tartalom.

Viszont van egy trükk, amennyiben Facebook oldallal rendelkezel, hogy továbbra is ízlésed szerint szerkeszthesd a megosztott link főcímét, leírását, thumbnail képét.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Hibáztunk, így pénzben is mérhető a céges blog hatékonysága

Saját hibánkból kifolyólag valódi képet kaptunk a céges blogolás jelentőségéről. Konkrét számokban mérhető, hogyan támogatja a céges blog az értékesítést.

Természetesen, számunkra eddig is egyértelmű volt, hogy az értékes tartalom támogatja az értékesítést, de a hatékonyságát illetően nem voltak konkrét számok a kezünkben.

A bejegyzésben saját példát mutatok be, mely számunkra egyértelműen bebizonyította, hogy az értékes tartalom gyártása, a rendszeres blogolás hozzájárul a bevételnöveléshez.

kattintson ide a folytatáshoz...

3 hozzászólás

Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32