KKV Online marketing blog

Így lesz kosárelhagyóból vásárló - A hirdetők 99%-a nem ismeri ezt a módszert

Meglehetősen nagy elköteleződést jelent, ha egy felhasználó már látta a sales oldalad, vagy kosárba rakta terméked, szolgáltatásod. Viszont sok esetben valami megakadályozza ezeket a felhasználókat, hogy be is fejezzék a vásárlást.

Mit szólnál, ha lehetőséged nyílna megkérdezni azokat a felhasználókat, akik elhagyták a sales oldalad, kosaradat, vagy nem fejezték be a vásárlást, hogy mi akadályozta meg őket a sikeres vásárlásban?

Ez egy nagyon jó lehetőség lenne számodra, hogy segíteni tudj a kosárelhagyó felhasználóknak befejezni a vásárlást, és visszajelzést kapnál, hogy milyen részén, területén kellene fejlesztened a vásárlási folyamatodnak, sales oldaladnak, stb. A következő néhány fejezet elolvasása után te is képes leszel erre!

Ebben a blogbejegyzésben a Facebook remarketing és Messenger célhelyű hirdetések termékeny kombinációjáról fogok írni, mely segítségével egyszerűen rákérdezhetsz a kosárelhagyó felhasználóknál, hogy miben tudnál segíteni nekik.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Így határozd meg lézerpontossággal célközönséged

Úgy kell ismerned a célközönségedet, mint a közeli ismerőseidet vagy a közvetlen szomszédokat. Szerencsére ők nem tüntetik el a reggeli újságjaidat postaládádból. :)

Ha jobban megismered a célcsoportod, akkor szorosabb kapcsolatot tudsz kiépíteni velük. Így a valós problémáikra tudsz megoldást kínálni olyan kommunikációval, ami számukra természetes. Hogy klasszikustól idézzek: "this is the beginning of a beautiful friendship".

Ebben a bejegyzésben arról olvashatsz, hogyan tudod szinte lézerpontosággal meghatározni célcsoportod igényeit, szokásait, az általuk előnyben részesített nyelvezetet, kommunikációt, stb.

Ha úgy gondolod jelenleg, hogy a te célközönséged a 'mindenki', vagy a 30-55 év közötti nők, akkor mindenképp olvasd el ezt a bejegyzést, mert klasszisokkal jobban meg tudod határozni a cikk végére, hogy kinek is árulod a portékád.

kattintson ide a folytatáshoz...

1 hozzászólás

10 pontos útmutató a kiváló blogbejegyzésekért

A tartalommarketinged motorja a rendszeresen frissülő blogod, mely a felhasználók számára értékes blogbejegyzéseket vonultat fel. Mielőtt bármilyen elköteleződést kérnél a felhasználóktól (hírlevél feliratkozás, vásárlás, stb.), először adnod kell, méghozzá értékes, releváns tartalmat.

Az alábbiakban 10 'ellenőrző pontot' mutatok be, melyek egy jó blogbejegyzésből kiváló blogbejegyzést varázsolnak. Válaszd ki egyik írásodat a blogodon és az alábbi pontok tekintetében vizsgáld meg, hogy melyik összetevőn lehetne még dolgozni.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

3 kötelező Google Chrome bővítmény hirdetőknek

Ebben a bejegyzésben 3 nagyon hasznos Google Chrome bővítményt fogok bemutatni, melyek segítségedre lesznek abban, hogy visszajelzéseket kapj saját mérőkódjaidról (vagy akár konkurenseid mérőkódjairól). 2 perc alatt aktiválni tudod ezeket a bővítményeket böngésződben.

Egyszerű eszközökről van szó, viszont annál hasznosabbak, mert segítenek adatokat gyűjteni és feltárni az esetleges hibákat. A 3 muskétás név szerint: Tag Assistant, Facebook Pixel Helper, Page Analytics.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Google Tag Manager – A mérőkódok Mekkája

Körülbelül 1 évvel ezelőtt, mikor felhívtam a Google tudakozóját egy Google Tag Managerrel kapcsolatos kérdésben, arra lyukadtunk ki a beszélgetés végére, hogy nem javasolják a GTM használatát, mert bonyolult.

Ez azért volt furcsa már akkor is, mert a GTM-et kifejezetten azért hozták létre, hogy megkönnyítse a hirdetők dolgát azzal, hogy nem kell minden kódelhelyezésnél a weboldal forráskódjában matatni, a fejlesztőkkel ádáz csatákat vívni.

Ebben a bejegyzésben bemutatom a Google Tag Manager (magyarul Google Címkekezelő) jótékony hatásait a hirdetők idegrendszerére, lelki egyensúlyára.

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

Új generációs Facebook remarketing - Búcsút inthetsz weboldaladnak?

Sok szakmai fórumon arról beszélnek, hogy hamarosan a weboldalak helyét felváltják a Facebook oldalak. Főként a remarketing használata miatt vetett fel ez rengeteg kérdést, mely az egyik leghatékonyabb hirdetési módszer. A remarketing lehetővé teszi, hogy a weboldalad látogatóinak ugyanazt a tartalmat, terméket, szolgáltatást tudd hirdetni Facebookon, melyet a weboldaladon megtekintettek.

Kétség sem fér ahhoz, hogy ebbe az irányba szeretne elmozdulni a Facebook. Az új generációs Facebook remarketing lehetőséget biztosít számodra, hogy remarketing listákat tudj létrehozni azokból a látogatókból, akik jártak a Facebook oldaladon, interakcióba léptek Facebook tartalmaiddal, hirdetéseiddel, stb. Ennek segítségével a látogatót nem feltétlenül szükséges a weboldaladra irányítani ahhoz, hogy később meg tudd célozni azzal a tartalommal, amit fogyasztott a weboldaladon.

kattintson ide a folytatáshoz...

3 hozzászólás

A világ legjobb marketingstratégiája: törődés

Nem érhet véget ott a sales folyamatod, hogy elégedetten hátradőlsz, mert végrehajtották az általad kívánt konverziót (konverzió = vásárlás, megrendelés, hírlevél feliratkozás, árajánlat kérés, stb.) a felhasználók. Egy körültekintő marketinges, vállalkozó törődik a vásárló, megrendelő, konverziót végrehajtó felhasználóval a konverzió után is.

Ahhoz, hogy ezt meg tudd tenni, listát kell készítened a vásárlóidból is. Nagyon értékes ez a lista több szempontból is. És ami igazán fontos, nem csak a te szempontodból fontos, hanem a konverziót végrehajtó felhasználó érdekeit is szolgálja. És ettől leszel törődő, eredményes vállalkozó, marketinges, mert a vásárlóid érdekeit is szem előtt tartod.

Ebben a bejegyzésben 5 nyomós érvet találsz, hogy miért hozz létre listát vásárlóidból, megrendelőidből Facebookon és AdWordsben.

kattintson ide a folytatáshoz...

3 hozzászólás

A Facebook hirdetési szövegek ideális hossza

Mikor Facebookon hirdetsz több száz, több ezer másik hirdetővel versenyzel a felhasználók figyelméért. Ez a figyelem limitált, így keményen meg kell dolgoznod azért, hogy a te üzeneted ragadja meg a felhasználó figyelmét. És ebben nagy szerepe van hirdetéseid szöveges tartalmának.

Ez a bejegyzés arról szól, hogy milyen hosszúságúnak kell lennie a Facebook hirdetéseid szöveges tartalmának, hogy megragadd a felhasználók figyelmét és a lehető legnagyobb mértékben tudd növelni elköteleződésüket.

Jelentősen megnehezíti a helyzetet, hogy folyamatosan csökken Facebookon az organikus elérés aránya. A SocialFlow megfigyelései szerint 2016-ban 52%-kal csökkent a Facebook oldalak organikus elérése. Ilyen körülmények között a Facebook hirdetések jelentik a megoldást üzeneted biztos eljuttatásához a célcsoportod számára.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Mi az? Ingyenes és extra láthatóságot biztosít cégednek Google-ben

A Google Cégem segítségével céged, vállalkozásod megjelenhet a Google keresőjében, a Google Térképen és a Google+ felületén képekkel, adatokkal, vásárlói visszajelzésekkel, nyitvatartási idővel és egyéb hasznos információval. Ez egyrészt azért jó, mert minden fontos információt megkap rólad a felhasználó már a Google találati oldalán, másrészt sokkal nagyobb láthatóságot biztosít számodra, sokkal nagyobb felületen jelenhetsz meg a Google találati oldalán.

A regisztráció megerősítése után sokkal nagyobb láthatóságot kap a vállalkozásod a Google találati oldalán, ráadásul mindezt ingyen. A legnagyobb előnye, hogy erősíti a lokális jelenléted azzal, hogy azoknak jelensz meg elsősorban, akik a közeledben keresnek olyan termékre, szolgáltatásra, amit nálad elérhetnek.

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

AdWords Ajánlatkorrekció - Növeld a bevételed 2 kattintással

Futnak AdWords Keresési és Display kampányaid, több ezer felhasználónak hirdetsz egyszerre. Ezek a felhasználók különböző paraméterekkel rendelkeznek, melyek befolyással lesznek vásárlási szándékukra, a vásárlás előtti döntéshozatalukra.

Lesznek olyan felhasználók, akik valami okból kifolyólag szívesebben vásárolnak tőled. Például azért, mert olyan eszközt használnak mindannyian, mellyel könnyű vásárolni a webshopodban.

Ezzel szemben lesznek olyan felhasználók, akiket hiába érsz el ugyanazzal az üzenettel, mint a fent említett felhasználókat, technikai okok miatt, vagy más okból kifolyólag nem fognak vásárolni tőled. Előfordulhat, hogy olyan eszközről nyitják meg a hirdetésed, melyen szétesik a weboldalad, vagy eltűnnek a gombok, stb. Ez bizalmatlanságra adhat okot, kényelmetlenné válik a felhasználónak, és 3 másodperc múlva a konkurensednél keresi ugyanazt a terméket, szolgáltatást.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29