KKV Online marketing blog

Instagram hirdetések II. rész - Lehet Instagramon eladni?

A bejegyzés szerzője: Őry István

Az előző Instagram témában írt blogbejegyzésben az alapokról írtam, a felhasználók demográfiai jellemzőiről, az alapvető különbségekről és előnyökről a Facebookkal és Twitterrel összehasonlítva. Ebben a cikkben a platformon tapasztalt vásárlási hajlandóság és az Instagram kampányok eredményei kapnak hangsúlyt. Továbbá arra is fény derül, hogy milyen cégek, vállalkozásoknak érdemes Instán kampányokat futtatni és milyen hirdetési lehetőségek állnak rendelkezésre.

Amikor az előző bejegyzést írtam 1 héttel ezelőtt, a hivatalos adatok szerint 600 millió felhasználó volt jelen Instagramon. Tegnap, április 26-án jelent meg egy hivatalos közlemény, mely szerint elérte a 700 millió felhasználót a platform.

Az Instagram hirdetések I. rész - Kezdjük az alapoknál című bejegyzést a linkre kattintva tudod elolvasni.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Teszteltük a megújult AdWords kezelőfelületét

A bejegyzés szerzője: Őry István

Tavaly márciusban jelentette be a Google, hogy új köntösbe öltözteti az AdWords kezelőfelületét. Az utolsó kozmetikai beavatkozás 2008-ban történt, azóta nem hajtottak végre változtatásokat a dizájnon. Néhány fiókban már megjelent az új felületre váltás lehetősége, ebben a bejegyzésben megosztom eddigi tapasztalatainkat, észrevételeinket az új kezelőfelülettel kapcsolatban.

Vannak olyan opciók, beállítások, melyek még nem elérhetőek az új felületen, ilyenkor automatikusan visszanavigál a régi felületre az AdWords (például számla letöltés esetén). Paul Feng, az AdWords termékmenedzsment igazgató azt nyilatkozta, hogy 2017 végéig minden funkciót képes lesz ellátni az új felület, továbbá minden fiókban megjelenik a megújult dizájn.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Instagram hirdetések I. rész - Kezdjük az alapoknál

A bejegyzés szerzője: Őry István

Az Instagramon történő hirdetés a legtöbb esetben kimerül abban, hogy egy Facebookon futó hirdetés beállításánál az elhelyezés részhez érve az Instagram lehetőséget is kijelölik a hirdetők. A kicsit rutinosabbak kiszervezik külön hirdetéssorozatba az Instagram elhelyezést, hogy a költségkeretet külön be tudják állítani és az elért eredmények átláthatóbbak legyenek.

De az igazán profik külön kampányt hoznak létre az Instagramon futó kampányokhoz. Ez azt jelenti, hogy szükséges mindenkinek az Instagramon hirdetni? Egyáltalán nem. Egy másik bejegyzésben erre is kitérek, ebben az írásban főként a technikai alapokkal foglalkozom.

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

4 szűk keresztmetszet, melyek rontják az online marketinged

A bejegyzés szerzője: Őry István

Mielőtt elkezdenél azon gondolkodni, hogyan tudnád növelni bevételed sokkal több látogató megszerzésével (megemelt hirdetési költség mellett), vagy ugyanannyi látogatót szerezni kevesebb erőforrás ráfordításával, nézd meg ezt a videót. Kristóf azokról a szűk keresztmetszetekről beszél, melyek rontják az online marketinged, és ezzel együtt a teljesítményed, bevételed.

Amennyiben képes vagy ezeket a szűk keresztmetszeteket kiküszöbölni, tágítani, elvégezni a szükséges finomhangolásokat, akkor egyszeri, aránylag alacsony ráfordítással képes leszel jelentősen növelni bevételed, eredményeidet.

A bejegyzés hanganyaga meghallgatható Soundcloud-on.

kattintson ide a folytatáshoz...

1 hozzászólás

3 tévhit a videós hirdetésekről - Kezdj el forgatni még ma

A bejegyzés szerzője: Őry István

Az általános vélekedéssel szemben a videók, videós hirdetések készítése nem csak a 'nagyok' kiváltsága. Nem igényel olyan nagy erőforrást, technikai hátteret, mint azt elsőre gondolnád. Tapasztalataink alapján már egy jó minőségű videót készítő mobiltelefonnal, 1-2 db led lámpa segítségével vásárlásokat generáló videós hirdetéseket lehet létrehozni.

Ebben a videóban Kristóf arról beszél, hogy a videós hirdetések elkészítése nem egy drága, macerás folyamat, továbbá a megfelelő beállításokkal, célzással egyáltalán nem zavaró a felhasználóknak. Erősödő trend a Google és a Facebook platformján a videós tartalmak előtérbe helyezése. Ne sokat gondolkodj azon, hogy ez neked való-e, inkább próbáld ki és teszteld. :)

A bejegyzés hanganyaga meghallgatható Soundcloud-on.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Mennyibe kerül valójában az ingyenes keresőoptimalizálás (SEO)?

A bejegyzés szerzője: Őry István

Szakmai berkekben a legtöbbször felmerülő vitatéma, hogy melyik a hatékonyabb, jobban megtérülő megoldás, az AdWords vagy a keresőoptimalizálás (SEO). Amennyiben vállalkozásodat, cégedet szeretnéd jól pozicionálni a Google találati listáján, mindenképp találkozni fogsz ezzel a kérdéssel. A keresőoptimalizálás oldalán a legtöbbször felhozott érv az "ingyenesség", szemben az AdWords hirdetési rendszerével. Ebben a bejegyzésben ezt az "ingyenességet" vizsgálom meg jobban.

Ez a bejegyzés nem arról szól, hogy melyik megoldás jobb (AdWords vs. SEO), mert eleve rossz a kérdés. Mindkettőre szükség van, de más előnyökkel rendelkeznek ezek a megoldások. A keresőoptimalizált weboldal szükséges alapnak tekinthető, mely hosszabb távon fejti ki hatásait, ha jól csinálják. Ezzel szemben az AdWords szinte azonnali eredményeket hoz. Hamarosan kitérek arra is, hogy melyik mennyibe kerül.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Mi az a Dinamikus Remarketing, és hogyan növeli bevételed automatikusan?

A bejegyzés szerzője: Őry István

A Dinamikus Remarketing segítségével rengeteg időt és energiát tudsz megspórolni, amennyiben olyan webshopod, vállalkozásod van, mely több száz, vagy több ezer termékkel rendelkezik. Ráadásul automatikusan növeli bevételed. Ez egy önműködő rendszer, melyre a Facebook és az AdWords is biztosít lehetőséget. Nézd meg ezt a videót, melyben Kristóf a Dinamikus Remarketing működését mutatja be példák segítségével.

A bejegyzés hanganyaga meghallgatható Soundcloud-on.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Ne szalaszd el a 'legforróbb' célközönségedet - Kosárelhagyók újracélzása

A bejegyzés szerzője: Őry István

Ebben a bejegyzésben egy nagyon értékes közönség, a kosárelhagyók újracélzásáról fogok írni. Miért nagyon fontos a kosárelhagyók közönsége? Mert egy nagyon erős elköteleződés már megtörtént, hogy az adott cég, vállalkozás termékét, szolgáltatását megvásárolják, viszont valami megzavarta a folyamatot. Tehát egy nagyon értékes célcsoportról van szó, akiket emlékeztetni kell arra, hogy fejezzék be a vásárlást.

Fordult már veled elő, hogy interneten szerettél volna vásárolni, de nem sikerült befejezni a vásárlást, megrendelést? Lehet, épp nem volt nálad a bankkártyád, csengetett a postás, épp odaégett az ebéd, vagy hasonló esetek, melyek kizökkentettek és elterelték a figyelmed. Közben száz másik dolog terelte el a figyelmed, és el is felejtetted az egészet.

Épp a cél előtt zavartak meg. Ebben az esetben te is azok közé tartozol (szinte mindenki tartozott már ehhez a közösséghez), akiket úgy nevezünk, kosárelhagyók.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Küldd kispadra fáradt Facebook hirdetéseidet és nyerd meg a meccset

A bejegyzés szerzője: Őry István

Biztos vagyok benne, hogy benned is felmerült már a kérdés, hogy mikor kell cserélned, frissítened Facebook hirdetéseidet, mikor érkezik el az a pont, mikor 'elhasználttá' válnak a hirdetési kreatívjaid. A hirdetéseid lehetnek képes posztok, videós hirdetések, canvas hirdetések, diavetítések, stb. Ez a bejegyzés nem a hirdetések megjelenéséről, formájáról fog szólni, hanem arról, hogy mikor érdemes lecserélni vagy változtatni a hirdetés vizuális vagy szöveges megjelenésén. Továbbá azokról a jelekről, melyek elárulják neked, hogy mikor kell akcióba lépned.

Egy darab hirdetéssel szinte lehetetlen 3-4 (vagy több) hónapig sikeres kampányokat futtatni. Frissítened, cserélned és tesztelned kell a hirdetéseidet, követni az eredményeket, hogy lásd, melyik hirdetésed teljesít jól és mikor érkezik el az a pont, amikor frissítened kell kampányod hirdetéseit.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Csökkentsd hirdetési költségeid és növeld minőségi pontszámod kizáró kulcsszavak használatával

A bejegyzés szerzője: Őry István

Az előző videós bejegyzésben Kristóf arról beszélt, hogy mi a különbség az általános és specifikus kulcsszavak között. Nem azt kell keresni, hogy melyik jobb a másiknál, hanem azt, hogy melyiket mikor érdemes használni. A kulcsszavak adják a Kereső hálózaton indított AdWords kampányaid alapját, meghatározzák, hogy milyen keresési kifejezésekre fognak megjelenni hirdetéseid a Google találati oldalán.

Ebben a bejegyzésben a kizáró (negatív) kulcsszavakkal fogok foglalkozni (továbbra is a Kereső hálózatnál maradva), melyek legalább annyira fontos komponensei egy kampánynak, mint a normál (pozitív) kulcsszavak. Ráadásul használatukkal csökkentheted költségeidet és javíthatod a minőségi pontszámodat is. Kettőt egy csapásra! :)

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27