KKV Online marketing blog

Hírlevél leiratkozás – Neked is annyira fáj?

Személyes kudarcnak élheted meg, amikor látod a legutóbb kiküldött hírleveled statisztikájában a leiratkozottak számát. Hasonló kérdések merülhetnek fel benned: "Miért iratkozott fel, ha utána leiratkozik?", "Hol rontottam el?", stb.

Valójában a hírlevélről történő leiratkozás egy természetes és egészséges jelenség, melynek arányát csökkenteni tudod, de harcolni ellene nem érdemes.

Ebben a bejegyzésben a hírlevél leiratkozás balzaci mélylélektanába vezetlek be, hogy belásd: a leiratkozás hasznos számodra és felesleges megnehezíteni a folyamatát a feliratkozók számára.

kattintson ide a folytatáshoz...

1 hozzászólás

5 módszer, mellyel élned kell, ha alacsony költségkerettel hirdetsz AdWords-ben

Alacsony költségkerettel be kell tartanod bizonyos irányelveket, hogy a legtöbbet tudd kihozni lehetőségeidből. Ha korlátozott erőforrásokkal rendelkezel, figyelned kell rá, hogy a lehetőségeidhez mérten hirdess AdWords-ben.

Ha nem tartod ezt szem előtt, akkor több szempontból is megnehezíted saját életed. Vagy annak a szakembernek, ügynökségnek az életét, aki a kampányaidat kezeli.

Ebben a bejegyzésben azt mutatom meg, hogyan hirdess AdWords-ben, hogyan maximalizáld az eredményeidet, ha alacsony büdzsével, költségkerettel rendelkezel.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Így csökkentsd a lemorzsolódást Facebook Lead Gyűjtő hirdetések estén

A Lead Gyűjtő Facebook hirdetések nagyon értékes lehetőséget nyújtanak, hogy növelni tudd email adatbázisodat. Kényelmes megoldás, főként azért, mert automatikusan kitölti a Facebook a felhasználó által használt adatokkal.

Így szinte erőfeszítés nélkül tud regisztrálni bármilyen kuponodra, csalidra, infotermékedre, akciódra. Már lassan két éves a Lead Gyűjtő hirdetés és különösebb fejlesztést nem eszközöltek rajta.

Egészen mostanáig.

Már lehetőséged van személyre szabni a Lead Gyűjtő hirdetés köszönő oldalát, mely felhasználóbarátabbá teszi a folyamatot, és a hirdetők életét is megkönnyíti ezzel.

kattintson ide a folytatáshoz...

1 hozzászólás

5+1 AdWords mutató kampányaid eredményességének elemzéséhez

AdWords kampányaid eredményességének elemzéséhez tisztában kell lenned, hogy mely mutatókat érdemes vizsgálni. Továbbá, milyen összefüggés van a fontos mutatók között. Már az elején érdemes megjegyezni, hogy egyetlen mutató önmagában nagyon ritkán szolgál releváns információval.

Legtöbb esetben több mutatót együtt érdemes vizsgálni, mert a kampányok eredményessége így mérhető pontosabban. A bejegyzésben 5+1 AdWords mutatót mutatok be, melyeket kampányaid eredményeinek elemzése során elsőként kell szemügyre venned.

Ezek között szerepel egy olyan mutató, mely nem található meg az AdWords hirdetéskezelő rendszerében. A bejegyzés végére megtudod, hol kell keresned ezt a mutatót.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Láthatatlan költségek, ha magadnak kezeled AdWords kampányaidat

Nagyon előnyös és értékes tulajdonság, ha hajlandó vagy tanulni, képezni magad, hogy a saját vállalkozásodban bizonyos feladatokat saját magad tudj elvégezni. Viszont nem árt több oldalról is megvizsgálni, hogy mikor éri meg.

Például, nagy eséllyel nem fogsz elkezdeni programozni tanulni, weboldalt fejleszteni, stb., hogy saját magad végezd el ezeket a feladatokat. Inkább szakemberre bízod, mert fontos számodra, hogy hiba nélkül, gyorsan legyen eredmény, mert ez segíti előre vállalkozásod, céged.

Ebben a bejegyzésben azt járom körbe alaposabban, hogy mire érdemes figyelned, amikor úgy döntesz, saját magad kezeled AdWords kampányaidat. Nem minden esetben térül meg ez az elhatározás.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Miért egyre drágább megszerezni egy oldalkedvelést Facebookon?

Többen fordulnak hozzánk olyan kérdéssel az utóbbi időben, hogy miért olyan drága megszerezni egy oldalkedvelést a Facebookon. Sok esetben ez 100 Ft/oldalkedvelést jelent, ami lássuk be, tényleg elég drága.

De ha jobban belegondolunk, 40-60 Ft se kevés csak azért, hogy megszerezz egy oldalkedvelést. Ha szeretnél 1000 új felhasználót, akkor ez 40-60-100 ezer forintba kerül számodra. Persze relatív, hogy mi drága, mi olcsó. Lehet, hogy neked megér 100-150 Ft-ot egy új követő, de ez elég ritkán van így.

Mi lehet a jó megoldás ebben az esetben, mely hosszútávon is kifizetődő lehet számodra? Ebben a bejegyzésben ehhez adok néhány ötletet.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Kérd email fiókodba a legfrissebb tartalmakat piacoddal kapcsolatban

Kérj automata értesítő emailt a Google-től, ha olyan tevékenység történik a neten, melyek fontosak lehetnek számodra. A Google Értesítő ingyenes eszköz segítségével kapsz egy emailt minden alkalommal, amikor egy adott témával kapcsolatban új találatok jelennek meg a Google találati oldalán, platformjain.

Ez nagyon jól jöhet, ha szeretnéd figyelni a piacodat, versenytársaid, esetleg szeretnél minden egyes hírről, cikkről tudni, ami rólad és a saját vállalkozásodról, cégedről megjelenik.

Ebben a bejegyzésben lépésről lépésre bemutatom, hogyan tudsz ilyen értesítőket beállítani, és milyen lehetőségeid vannak a finomhangolásra.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Mire jó a Google Trends eszköz?

Elég sok ingyenes eszköz áll rendelkezésedre, hogy kiválaszd megfelelő kulcsszavaidat AdWords kampányaidhoz, vagy keresőoptimalizálási tevékenységedhez.

Egyetlen ilyen eszköz ritkán oldja meg problémádat, ezért több hasonló lehetőség együttműködése szükséges ahhoz, hogy valóban értékes információk álljanak rendelkezésedre.

Az egyik ilyen lehetőség a Google Trends. Önmagában ez az egy eszköz nem elegendő a részletes feltérképezéshez, viszont fontos szerepe lehet a folyamatban, amennyiben tudod, hogy mikor és mire érdemes használni.

És ami legalább ilyen fontos, tudnod kell, hogy mikor érdemes óvatosan kezelni, vagy figyelmen kívül hagyni a kapott eredményeket.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Így tudod megosztani más hirdetőkkel FB célközönségeidet

Az utóbbi időben jelentősen korlátozta a Facebook a konkurens, nagyobb követőbázissal rendelkező oldalak célzását a hirdetések létrehozásakor. Ezt mi is tapasztaljuk, már olyan Facebook oldalakat sem lehet megcélozni, melyeket pár hónapja még lehetőségünk volt.

Valószínűleg hamarosan elérkezik az az állapot is, hogy egyáltalán nem lehet megcélozni az általunk kiszemelt (konkurens) oldalak követőit egy-egy kampány során. Ez egy értékes lehetőség, mely sok hirdető számára eddig a legeredményesebb célzási beállítások közé tartozott (főként a kisebb weboldal forgalommal, követőbázissal rendelkezők esetében).

Mit lehet mégis tenni, hogy megmaradjon ez az értékes lehetőség? Ebben a bejegyzésben bemutatok egy megoldást, mely hatékonyan orvosolhatja ezt a problémát.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Visszaszámlálás elhelyezése AdWords hirdetéseidben

Közeleg a Black Friday, ezért érdemes tudnod róla, hogy lehetőséged van AdWords hirdetéseidbe egy kis sürgetést csempészni, mely növelheti a vásárlási szándékot.

Ezt egyszerűen meg lehet oldani AdWords szöveges hirdetésekben egy visszaszámláló függvény segítségével, melyet percek alatt aktiválni lehet.

A hirdetésben dinamikusan változik a hátralévő napok, órák, percek száma, amíg az akció, különleges kedvezmény tart. Ezzel sürgetheted a döntés meghozatalára potenciális vásárlóidat.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33