Munkatársat keresünk! :) Lehet, hogy konkrétan neked, vagy egy ismerősödnek érdekes lehet - klikk ide a részletekért!

KKV Online marketing blog

Hogyan irányítja a marketinged az Erő Háromszöge

Az utóbbi időben - és ezt már években mérhetem - rengeteget foglalkoztam azzal, hogy egyrészt miért nem megy jól a magyar vállalkozásoknak, másrészt mit tudnék tenni a helyzet megváltoztatása érdekében. Azt azonnal szeretném leszögezni, hogy az adózási helyzet, a gazdasági körülmények és ehhez hasonló dolgok nálam biztosan nincsenek a Top 10-ben, ezt az első pillanattól tudom.

Mindig arra fókuszálok, és ebben 100%-ig hiszek, hogy minden rajtunk múlik. Minden csak attól függ, hogy mit csinálunk. Minden tőlünk függ. "De nem tőlem függ, hogy nincs már szükség XY termékre, amiből eddig élt a cég" - akkor kezdj el mással foglalkozni! "De nem tehetek róla, hogy nem tudom kigazdálkodni a béreket" - akkor emelj árat, vegyél fel más embereket, javíts a hatékonyságon, vagy foglalkozz mással!

kattintson ide a folytatáshoz...

3 hozzászólás

Remarketing - mi ez, és mire jó?

A remarketing lényege az, hogy megcélozhatod hirdetésekkel azokat az embereket, akik korábban jártak már a honlapodon. Szokták retargetingnek is hívni, ami lényegében "újra megcélzást" jelent.

Miért akarnád ezt?

Mert manapság teljesen általános, hogy a honlapodra érkező új látogatók 97-98%-a (vagy még több) nem vásárol, nem kér ajánlatot, nem jelentkezik a rendezvényedre, nem regisztrál az adatbázisodba, szóval nem csinál semmi olyat, amit legalább kicsit is "győzelemnek" lehetne nevezni marketing szempontból.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Konferencia beszámoló - Global Mastermind 2015

A lényeg: 5 nagyon ütős gondolatot hoztam neked külföldről, szerintem tényleg érdemes elolvasnod ezt a rövid beszámolót! (Szerk: végül írtam egy bónusz sztorit is, amit összekapcsoltam egy tippelős játékkal, ha van kedved csatlakozz a játékhoz!)

Szeptember elején Tóth Balázs kollégámmal Londonban jártunk, a 3 napos Global Mastermind konferencián. A fellépők között szerepelt Jay Abraham, a világ egyik legnagyobb marketing koponyája, számos könyv írója, ma már szinte kötelező tananyagnak számító marketing megállapítások kimondója. A másik "sztár" pedig Ryan Deiss volt szintén az Egyesült Államokból, aki Mr. Abrahammel szemben inkább a frissességet, a legújabb trendeket, a legmenőbb technikákat képviselte.

kattintson ide a folytatáshoz...

19 hozzászólás

A landing oldal tesztek hatalmas csapdája

Milyen színű az űrlap gombja, jobb vagy bal oldalon van-e az űrlap, mekkora betűvel legyen a címsor, hány ügyfél véleményt tegyek ki? A legtöbben ilyen dolgokon variálnak, és azt hiszik, ezeken hihetetlenül sok múlik egy landing oldal eredményessége kapcsán.

Esettanulmányok megmutatták, hogy a piros űrlap gomb a legjobb. Komoly tesztekből kiderítették, hogy legyen bal oldalon egy kép, és mellette jobbra az űrlap, mert az jobb eredményeket hoz. De!

kattintson ide a folytatáshoz...

1 hozzászólás

Mit tehet ma egy hazai vállalkozás, ha szeretne Google AdWords hirdetéseket használni?

Egyre többen hirdetnek vagy terveznek hirdetni már a magyar vállalkozások közül is AdWordsben. Nagyon gyakori kérdés, hogy miként érdemes kezelni a dolgot? Oldják meg a hirdetések kezelését házon belül? De ki ért hozzá? Mennyire kell érteni hozzá? Honnan lehet tanulni a témában?

Vagy bízzák rá egy külsősre? De kire? A webfejlesztők értenek ehhez? Vagy az informatikusok? Ki számít profinak? Mennyit számít ez egyáltalán?

Vagy általánosságban, mennyit kell rákölteni a témára, milyen honlapra van szükség hozzá, mit lehet várni az egésztől? Rengeteg kérdés, de ki ad rá megfelelő választ, ami tényleg megbízható, és nem csak a válaszoló saját érdekeit tükrözi?

kattintson ide a folytatáshoz...

1 hozzászólás

A köszönő oldalak 3 legfontosabb funkciója, amiből szinte senki nem használja mind a hármat

Köszönő oldal - a téma, ami az egyik legelhanyagoltabb még az online marketingben jártasabb cégek, vagy akár szakértők körében is. A 3 funkcióból az első szinte már mindenhol jelen van, a második ritkábban, de azért terjed, a harmadik funkció pedig szinte szűz terület - legalábbis itthon.

De miről is beszélek? A köszönő oldal a honlapnak olyan oldala, ahol egy konverziós esemény után megköszönünk valamit a felhasználónak. Miket lehet és kell megköszönni?

kattintson ide a folytatáshoz...

6 hozzászólás

Kizárások az AdWordsben, avagy hogyan szabaduljunk meg a felesleges AdWords kattintásoktól?

A Google AdWords egyik legnagyobb erőssége, hogy lézerpontossággal lehet megcélozni a számunkra fontos érdeklődőket. Tehát nem kell elfogadni azt a "szükséges rossz" mellékhatást, hogy a jó érdeklődők közé kisebb vagy nagyobb arányban odacsapódnak a totál irreleváns felhasználók is. Persze 100% pontosságot lehetetlen elérni, de más eszközökhöz képest fényévekkel jobb eredményre vezethet a célzás - ha jól csináljuk.

Kétféleképpen lehet célozni: pozitív és negatív módon. A pozitív jelenti azt, hogy kikre AKARUNK célozni, a negatív pedig azt, hogy kikre NEM AKARUNK célozni. Alapból mindig azt határozzuk meg - és ez jól is van így -, hogy kiket akarunk elérni, de ebben a definícióban mindig ott van egy csomó olyan ember is, akik ugyan megfelelnek ennek a célzásnak, mégsem érdekesek számunkra.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Facebook remarketing - őrültség nem csinálni

Előző írásomban kijelentettem, hogy a Facebook remarketing jellegű megoldásai annyira ütősek, hogy receptre írnám fel őket minden olyan magyar kis- és közepes vállalkozásnak, akik marketingeznek.

(Sajnos újra meg újra mindig hozzá kell tennem, hogy mint ahogy más sem, önmagában csodát okozni azért a Facebook remarketing sem tud, egy legalább közepes honlapra és megfelelő ajánlatokra nyilvánvalóan szükség van. Homokra nem lehet várat építeni, ugye.)

kattintson ide a folytatáshoz...

9 hozzászólás

A Facebook hirdetés stratégiai kérdései - mik a célok?

Legyen egy icipici mikrovállalkozás, vagy egy több száz milliós cég, ma egy a marketinget komolyan vevő vállalkozás nem hagyhatja figyelmen kívül a Facebookot, mint marketing eszközt.

Igazából nem az a kérdés, hogy kell-e a Facebookon marketingezni, hanem hogy az adott cég adott szituációjában pontosan milyen módon kell használni a Facebookot. Ebben az írásomban ehhez szeretnék néhány könnyen emészthető tippet adni.

Nem állítom, hogy a Facebook minden lehetőségét mindenkinek használnia kellene - sőt. Kifejezetten azt szoktam mondani, hogy csak akkor használjunk bármit is, ha pontosan tudjuk, hogy miért, milyen céllal tesszük

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Ne kevesebbet költs, hanem keress többet!

Hogyan lehet igazán nagy profitot elérni? Persze most az online marketing vonatkozásokra gondolok elsősorban, de a "filozófia" (ha bátorkodhatok ezt annak nevezni) teljesen általánosítható.

Szóval van a már-már közhelyszerű mondás, hogy ne kevesebbet költs, hanem keress több pénzt - szokták mondani tipikusan személyes értelemben, tehát mondjuk a saját pénzügyek terén. De miért ne lenne ugyanez igaz céges környezetben?

kattintson ide a folytatáshoz...

3 hozzászólás

Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25