KKV Online marketing blog

Facebook hadviselés a lassan betöltődő weboldalak ellen

A Facebook számára eddig is fontos volt, hogy növelje a felhasználói élményt. Ennek egy fontos tényezője a gyorsan betöltődő tartalom. Erre a célra hozta létre az Instant cikkeket, Vászon (Canvas) lehetőségeket.

Egy algoritmus frissítés után most már a weboldalak betöltődési sebességét is monitorozni fogják. Ha lassan töltődik be a weboldal, akkor bünti jár. Nézzük a részleteket!

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

3 nagyszerű tipp, hogy jobban megismerd vásárlóidat

Ha ismered a vásárlóidat, információid vannak érdeklődési körükről, viselkedésükről, akkor ez hozzásegít téged ahhoz, hogy vásárlóidhoz hasonló felhasználókat tudj elérni hirdetéseiddel, ajánlataiddal. Ebben a videóban 3 olyan nagyszerű tanácsot kapsz, melyek segítségével jobban meg tudod ismerni vásárlóidat.

Ha csak annyit tudsz a vásárlóidról, hogy épp milyen terméket, szolgáltatást vásároltak meg tőled, akkor az hosszútávon nem segít hozzá téged, hogy újravásároljanak tőled, vagy megtaláld a potenciális vásárlóidat.

A bejegyzés hanganyaga meghallgatható Soundcloud-on.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Egy Facebook mérőszám, ami fontosabb még a követők számánál is

Volt idő, mikor a Facebook a követők számáról szólt, ebből lehetett következtetni egy oldal népszerűségére, eredményességére. Ez a jelenség továbbra is megfigyelhető, de már enyhült valamelyest a Facebook oldal követők számának dominanciája.

De mi lehet, ami sokkal fontosabb mutató az eredményesség jegyében egy Facebook oldal követőinek számánál? Az eredményesség alatt jelen esetben azt értem, hogy a közönség mennyire van kapcsolatban az oldallal, mennyire követi az ott zajló eseményeket, mennyire elkötelezett, aktív.

És hol lehet ezt ellenőrizni? A bejegyzésben bemutatom, milyen lehetőségek állnak rendelkezésedre.

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

Közel 3000 Facebook követő 0 Ft hirdetési költséggel

Ha a tartalommarketingről eddig csak könyvekben, fórumokon olvastál, akkor van egy jó hírem. Ebben a bejegyzésben egy konkrét példán mutatom be neked az értékes tartalom erejét.

Közel 3000 Facebook követő megszerzése 0 Ft hirdetési költséggel. Ami még fontosabb, hogy a közel 3000 felhasználó kvalifikált, elkötelezett, aktív célközönség. Tehát nem egy passzív közönségről van szó.

Az elköteleződés, aktivitás sokkal fontosabb, mint a követők száma. De erről később részletesebben is szó lesz. A bejegyzésben a saját (Őry István) blogomat és a hozzá tartozó eredményeket mutatom be.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Ezen még a profi hirdetők is elcsúsznak – Legyen stílusod!

Elkészült a szuper Facebook vagy AdWords hirdetésed, esetleg a bannered, amit egy partnered weboldalán fogsz elhelyezni. A landing oldalad is készen áll, hogy fogadja a látogatókat. Sok órányi munkát fektettél abba, hogy vonzó legyen a hirdetésed, a landing oldalad felépítése pedig követi a legsikeresebb landing oldalak elrendezését.

Valami mégsem stimmel. Az eredmények váratnak magukra, pedig te kihoztad a maximumot a hirdetéseidből és landing oldaladból.

A probléma, hogy külön kezelted őket. Külön dolgoztál a hirdetéseiden, bannereiden és külön a landing oldalaidon. Nincs közöttük kohézió, nem egységesek.

Ebben a bejegyzésben arról fogsz olvasni, hogyan hat a felhasználókra a következetesség, vagy épp a következetesség, egységes megjelenés, üzenet, ajánlat hiánya.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Megérkezett az Instagram remarketing

Új egyéni célközönség jelent meg Facebook-on, mely segítségével azoknak a felhasználóknak tudsz hirdetni, akik valamilyen interakcióba léptek üzleti Instagram oldaladdal.

Ebben a bejegyzésben már írtunk arról, hogy az új generációs Facebook remarketingnek köszönhetően olyan felhasználókat tudsz megcélozni, akik érdeklődést mutattak Facebook oldalad iránt. Tehát nem a weboldaladon járt, hanem a Facebook oldaladon hajtott végre valamilyen tevékenységet.

Néhány hete ugyanez a lehetőség elérhető már üzleti Instagram fiókoddal is. Tehát létre tudsz hozni olyan egyéni célközönségeket, melyek üzleti Instagram fiókoddal kapcsolatban mutattak aktivitást, majd ezeket a felhasználókat meg tudod célozni hirdetéseiddel, üzeneteiddel.

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

Nyisd meg 3 perc alatt saját Facebook Boltod

Lassan egy éve jelent meg a Bolt funkció Facebook-on, mely folyamatosan vált elérhetővé a Facebook oldal adminisztrátorok számára. A funkció segítségével feltöltheted termékeidet, szolgáltatásaidat Facebook-ra, majd megjelölheted ezeket a termékeket, szolgáltatásokat képeiden, videóidban.

A bejegyzésben bemutatom, hogyan tudod pár perc alatt elkészíteni saját boltodat, és milyen előnyeid származnak abból, ha boldog bolttulajdonos lettél. Egyébként én mindig is szerettem volna egy kis fűszeres boltot nyitni. :)

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

A legütősebb Instagram tipp, amit eddig hallottam

Pár napja hallgattam egy interjút, melyben Gary Vaynerchuk, a világ egyik legnépszerűbb üzletembere arról beszélt, milyen lehetőségei vannak egy étterem vezetőjének Instagramon, hogy új vendégeket toborozzon.

Nem a fizetett hirdetésekről, legújabb célzási beállításokról beszélt, hanem egy pofonegyszerű folyamatról, mely ráadásul ingyenes. Az interjúban egy éttermet hozott fel példának, viszont egy virágbolt tulajdonos, konditerem üzemeltető szintén élhet ezzel a lehetőséggel.

Olvasd el a blogbejegyzést és döntsd el, számodra is használható-e ez a pofonegyszerű és ingyenes lehetőség!

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Így égeted a pénzed AdWords-ben, ha erre az apróságra nem figyelsz

Miután felépítetted AdWords kampányaidat, futnak a hirdetések, érkeznek a látogatók, akkor kezdődik igazán egy megfontolt, tudatos hirdető munkája. Mivel nem látsz a jövőbe és nem tudsz már a kampányépítés alatt minden eshetőségre gondolni, ezért a folyamat közben is korrigálnod kell a rendszert. Így tudod növelni kampányaid hatékonyságát és megtérülését.

Ebben a blogbejegyzésben kifejezetten egy eszköz használatát mutatom be, mely segíteni tud abban, hogy csak olyan látogatókért fizess, akik tényleg érdeklődnek terméked, szolgáltatásod iránt.

A hirdetési költséged ezáltal csökkenni fog, és minél előbb alkalmazod ezt a módszert, annál több pénzt tudsz megspórolni.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Landing oldal megtekintés – Új Facebook mérőszám érkezik

Új Facebook mérőszám érkezik hamarosan, mely több szempontból is segíti majd a hirdetők munkáját. Megmutatja, hogy a kifelé irányuló (outbound) hivatkozásra kattintás után a látogatók milyen arányban érik el a landing oldalt.

Amennyiben ez az arány alacsony, következtetni lehet bizonyos problémák meglétére, melyeket érdemes mielőbb orvosolni.

Továbbá lehetőség nyílik landing oldal megtekintésre optimalizálni a Forgalom kampánycélú hirdetéseket. Jelenleg Hivatkozáskattintásra, Megjelenésre, Napi egyedi elérésre lehet optimalizálni ezeket a hirdetéseket.

Lássuk a részleteket!

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30