Klikk Blog
Legnépszerűbb bejegyzések
Facebook posztolás: mit, miért, mikor, hogyan, és a többi
Minden, amit tudnod kell a "céges" Facebook posztolásról. Ha érdekel a téma, akkor elég ezt az egy írást elolvasnod ahhoz, hogy képbe kerülj a Facebook posztolás legfontosabb tudnivalóival.
Elolvasom6+1 nem gyenge érv, amiért kötelező lenne céges blogot vezetned
Ha elég tökös lennék, akkor odamennék hozzád, és két kézzel megráználak, hogy “ember, mit nem értesz azon, hogy muszáj a cégednek blogolnia?”. De nem vagyok én ilyen tökös, úgyhogy írtam inkább egy...
ElolvasomE-mail marketing – minden, amit vállalkozóként tudnod kell a témáról
Sokan már évek óta temetik az email marketinget, de az igazság az, hogy nem találsz olyan igazán profi és eredményes céget, aminek nincs komoly listája és komoly email marketing tevékenysége.
ElolvasomLegújabb bejegyzések
Villám útmutató a közösségi médiához kisvállalkozásoknak
Vállalkozóként ezerféle dologgal kell foglalkoznod. Szorítanak a határidők, változatos kihívások színesítik a napokat. A bokros teendők mellett könnyű félresöpörni a közösségi oldalak kezelését. Pe...
ElolvasomGoogle Ads képzés – Hogy érdemes Ads témában tanulni?
Akár egy cég marketingese vagy (vagy az akarsz majd lenni), akár egy nagyobb cég marketing vezetője, akár egy cégvezető vállalkozó – egyszerűen nem engedheted meg magadnak, hogy ne legyél képben a ...
ElolvasomKommentek kezelése a közösségi médiában
Méltatlanul elhanyagolt téma az online marketingről szóló diskurzusban a kommentkezelés a közösségi médiában. Pedig óriási jelentősége van annak, hogyan kezeled céged social felületein a hozzászólá...
ElolvasomMinden eddiginél nagyobb változások: frissül a Google algoritmusa!
A Google frissíti alapalgoritmusát, ami minden eddiginél nagyobb változásokat jelent. Vállalkozóként, marketingszakemberként, de akár egyszerű Google-felhasználóként is érdemes tisztában lenni az ú...
ElolvasomMit jelent a PageRank?
Ha picit is odafigyelsz az online marketingre, tisztában kell lenned azzal, hogy mit jelent a PageRank. Mind onlinemarketing-szakemberként, mind vállalkozóként képben kell lenned róla.
ElolvasomA promóciók pszichológiája
A vásárlók két ajánlat közül sokszor nem azt választják, amelyik számukra kedvezőbb lenne. Ennek pszichológiai okai vannak. Ha ismered ezeket az okokat, akkor olyan promóciókkal fogsz tudni előálln...
ElolvasomEzért ne becsüld alá saját márkaneved erejét!
A márkanevedre hirdetni a Google Ads-ben sokkal többet nyújthat, mint amennyibe kerül. Olyan stratégiai előnyökkel kecsegtet, amelyekről csak az online jelenléted kárára tudsz lemondani!
ElolvasomA köszönő oldalak 3 funkciója (amiből egyet biztos, hogy nem használsz)
A köszönő oldal egy olyan része a honlapnak, ahol megköszönhetsz valamit a felhasználónak egy konverziós eseményt követően. Ezen kívül viszont van még 3 nagyon fontos funkciójuk, amelyekről sokan h...
ElolvasomFacebook remarketing – őrültség nem csinálni
A Facebook remarketinget konkrétan receptre kellene írni minden olyan magyar vállalkozásnak, amelyik egy kicsit is foglalkozik az online marketinggel.
Elolvasom